Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Ben jij wel eens jaloers? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=207442)

bembem 26 september 2014 21:44

Ben jij wel eens jaloers?

Ja heel veel zelfs :-(

Ik ben vooral jaloers op mooie vrouwen die een luxeleventje hebben, ik als arme lelijke vrouw kan hier enkel van dromen, boehoehoehoe het leven is niet eerlijk :|:-(:|:-(

Waar ben jij zoal jaloers op? :-)

DaBlacky 26 september 2014 21:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 7339254)
Ja heel veel zelfs :-(

Ik ben vooral jaloers op mooie vrouwen die een luxeleventje hebben, ik als arme lelijke vrouw kan hier enkel van dromen, boehoehoehoe het leven is niet eerlijk :|:-(:|:-(

Waar ben jij zoal jaloers op? :-)

Ik ben jaloers op mensen die een relatie hebben... :?
Ik ben jaloers op knappe mannen die veel aandacht krijgen...

Demper 26 september 2014 22:01

nee

Zipper 26 september 2014 22:45

op schrijvers en tekenaars.

Drukazz 26 september 2014 23:21

Goh jaloers

Dat is het niet echt, maar ik hoop wel dat mijn persoonlijke situatie verbetert

Drukazz 27 september 2014 08:59

Ik probeer alles wat ik kan in de mate van het mogelijke

Helaas heb je in het leven niet alles zelf in de hand, maar we slaan er ons door ook in moeilijke tijden

In God we trust

Johan Daelemans 27 september 2014 10:15

Jaloersheid is omgekeerd evenredig met levenservaring.

koe de poing 27 september 2014 10:18

ik ben jaloers op Demper

Johan Daelemans 27 september 2014 10:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing (Bericht 7339626)
ik ben jaloers op Demper

Zoals ik net zei...

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans (Bericht 7339625)
Jaloersheid is omgekeerd evenredig met levenservaring.

Thuleander 27 september 2014 10:32

Ik ontwaar bij de meeste mensen niet veel om jaloers op te zijn.

Marie van de koster 27 september 2014 10:48

Ik ben zeker al ooit jaloers geweest. En volgens mij heeft iedereen op tijd en stond wel eens afgunstige gevoelens, dat kan moeilijk anders.
Zolang dat geen kwaadaardige jaloezie is, is dat heel menselijk.

Marie van de koster 27 september 2014 10:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rodent (Bericht 7339652)
Doe jij maar, ik vertrouw in mezelf, waarvan ik weet dat die bestaat :twisted:

Bent u daar wel zeker van? Misschien bent u gewoon een personage in mijn dromen ...

Guinevere 27 september 2014 15:49

Seksuele jaloezie, af en toe, maar dat zou zelfs gezond zijn.

Want voor je het weet heeft je partner een kind verwekt bij de buurvrouw, poetshulp en je vriendin. :lol:

Op materiële zaken, als uiterlijk of bezittingen, nog niet jaloers geweest.

Indomitable 27 september 2014 16:24

Tsja, je hebt mannen die jaloers worden op het moment dat hun vriendin gewoon hoi zegt tegen een mannelijke kennis, das niet goed, dan heeft de man wel een paar issues.

Maar je hebt ook vrouwen die expres hun vriend jaloers maken door bijvoorbeeld een beetje te flirten met andere jongens (of te dansen). Ook niet goed en getuigt mijns inziens ook niet van mentale stabiliteit. Zou een vriendin van mij niet moeten doen, ik houd niet van dat soort spelletjes. Als je met een gast wil dansen, dan dans je maar met mij.

Ik denk dat in een relatie je rekening moet houden met waar je partner zich wel of niet goed bij voelt en als je dat niet wil, of als normen en waarden op dat gebied gewoon te ver uiteenlopen, dan kan dat grote problemen opleveren. Soms onoverkomelijke problemen.

Marie van de koster 27 september 2014 16:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Indomitable (Bericht 7339959)
Tsja, je hebt mannen die jaloers worden op het moment dat hun vriendin gewoon hoi zegt tegen een mannelijke kennis, das niet goed, dan heeft de man wel een paar issues.

Maar je hebt ook vrouwen die expres hun vriend jaloers maken door bijvoorbeeld een beetje te flirten met andere jongens (of te dansen). Ook niet goed en getuigt mijns inziens ook niet van mentale stabiliteit. Zou een vriendin van mij niet moeten doen, ik houd niet van dat soort spelletjes. Als je met een gast wil dansen, dan dans je maar met mij.

Ik denk dat in een relatie je rekening moet houden met waar je partner zich wel of niet goed bij voelt en als je dat niet wil, of als normen en waarden op dat gebied gewoon te ver uiteenlopen, dan kan dat grote problemen opleveren. Soms onoverkomelijke problemen.

Waarom mag uw vriendin niet met andere mannen dansen? Hebt u zo weinig zelfvertrouwen dat u denkt dat ze u meteen bedriegt als ze zich op die manier eens amuseert?

Xenophon 27 september 2014 18:11

Allemaal dezelfde die vrouwen!

plakker 27 september 2014 18:12

Nee, ik ben al ouder dan 15

Derk de Tweede 27 september 2014 18:13

http://www.youtube.com/watch?v=6lLs2dC9NaE

koe de poing 27 september 2014 18:59

Ik ben jaloers op alle mensen die niet door hun geliefde op't terras zijn buitengesloten en niet zitten te verkleumen van de kou :-(

Demper 27 september 2014 20:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing (Bericht 7339626)
ik ben jaloers op Demper

Waarom?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be