Garry |
26 september 2014 23:58 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem
(Bericht 7339289)
Vandaag liep ik daar rond na een frietje te zijn gaan eten in de buurt, bij het rood licht vraagt een vieze oude Indiër mij plots "How much?" ... ewwww! :shocked!: en ik die dacht dat het daar nu rustig was zonder al de heroïnehoeren ... ewwwwwwww!
|
Lang geleden wandelde ik door de Schipperstraat en zag zo een madam in het deurgat staan babbelen met twee gasten. Vlak daar naast was een etalage van een tattoo winkeltje. Hoewel mij tattoos geen moer interesseren bleef ik daar heel geinteresseerd naar staan kijken uit kerjeusiteit waarover dat stel met die griet stonden te palaberen. Ik hoorde dat ze een afspraak wenste te maken om een keertje met 5 man tegelijk te komen, maar dat zag die Madelon precies toch niet zitten dus gingen die gasten maar verder door.
Ook ik ging verder maar daarbij moest ik dat hoertje passeren die mij prompt aansprak en vroeg of ik wou bij haar komen.
Ik vroeg haar, " Combien" want 't was natuurlijk weeral in het Frans te doen, waarop zij antwoordde, "mille frang", waarop ik dan weer antwoordde, " nee, daar doe ik het niet voor. Ge ga meer moeten neertellen.
Ge had die hare kop moeten zien.
|