![]() |
Amerika stuurt 13,000 boots on the ground naar Irak
Amerika stuurt 13,000 boots on the ground naar kamp Speichert, aan Samarra dus vlakbij de ISIS posities
http://www.iraqinews.com/iraq-war/ur...speicher-base/ |
Dus wat Irak wil is ook al niet meer van belang voor het Obama regime en haar oorlogscoalitie?
Dit is toch geen grap of zo? |
Niets is wat het lijkt in deze.
Of dacht je dat de coalitie van naaldje tot draadje in de media gaat uitleggen hoe ze die salafistische moordenaarsbende gaat aanpakken. |
Heb je daar ook ergens een betrouwbare bron van? Want ik vind er niks van terug, enkel een artikeltje dat verwijst naar jouw artikel.
|
Citaat:
|
De 3e Wereldoorlog zal evenzeer in onze contreien uitgevochten worden. Laten we onze voorzorgen nemen en ons wat degelijk materiaal aanschaffen. Er gaat niets boven een degelijk M(aschinen)G(ewehr)42.
![]() Vuurkracht 1200 tot 1500 patronen per minuut. |
Citaat:
|
Citaat:
Ook shiietenaanvoerder Al Sadr heeft zich negatief uitgesproken over Amerikaanse boots op de grond. Al deze info staat trouwens ook op de website waarvan het originele artikel kwam. Wat is dat voor site vraag ik me wel af. Meer bevestiging van feiten is nodig. |
Citaat:
|
Citaat:
Video - George W. Bush - Speech Marking End of Major Combat Ops In Iraq Telegraph- Osama bin Laden killed: Barack Obama's speech in full Video - Are Americans safer without bin Laden? Video - Obama "The World Is Less Violent Than It Has Ever Been" 12 juni 2014 |
Citaat:
Dat is correct. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Uw informatie is correct. Ook ik heb hetzelfde gelezen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Koop beter een luchtdrukrifletje met nachtzicht, goed om op de konijntjes te jagen. Lijkt me een betere investering. |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be