Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Arabische lente (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=220)
-   -   Amerika stuurt 13,000 boots on the ground naar Irak (https://forum.politics.be/showthread.php?t=207449)

BrusselsMussels 27 september 2014 01:11

Amerika stuurt 13,000 boots on the ground naar Irak

Amerika stuurt 13,000 boots on the ground naar kamp Speichert, aan Samarra dus vlakbij de ISIS posities

http://www.iraqinews.com/iraq-war/ur...speicher-base/

Johan Bollen 27 september 2014 01:41

Dus wat Irak wil is ook al niet meer van belang voor het Obama regime en haar oorlogscoalitie?

Dit is toch geen grap of zo?

bartelx 27 september 2014 07:56

Niets is wat het lijkt in deze.
Of dacht je dat de coalitie van naaldje tot draadje in de media gaat uitleggen hoe ze die salafistische moordenaarsbende gaat aanpakken.

Scorpio 27 september 2014 09:38

Heb je daar ook ergens een betrouwbare bron van? Want ik vind er niks van terug, enkel een artikeltje dat verwijst naar jouw artikel.

Lukkas 27 september 2014 09:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen (Bericht 7339435)
Dus wat Irak wil is ook al niet meer van belang voor het Obama regime en haar oorlogscoalitie?

Heeft u een rechtstreekse telefoonverbinding met de gezagvoerders in Irak? En precies alsof die alles aan uw neus gaan hangen.

quercus 27 september 2014 10:05

De 3e Wereldoorlog zal evenzeer in onze contreien uitgevochten worden. Laten we onze voorzorgen nemen en ons wat degelijk materiaal aanschaffen. Er gaat niets boven een degelijk M(aschinen)G(ewehr)42.

Vuurkracht 1200 tot 1500 patronen per minuut.

Thuleander 27 september 2014 10:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 7339614)
De 3e Wereldoorlog zal evenzeer in onze contreien uitgevochten worden.

https://www.youtube.com/watch?v=96YqaaGsLj0

Johan Bollen 27 september 2014 13:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas (Bericht 7339599)
Heeft u een rechtstreekse telefoonverbinding met de gezagvoerders in Irak? En precies alsof die alles aan uw neus gaan hangen.

Nee. Ik lees de media waarin de nieuwe premier in Irak gezegd heeft geen buitenlandse boots op de grond te willen in Irak. En twee dagen later krijgen we dan de VS die blijkbaar 13000 man gaat sturen. Bij zoveel minachting voor het plaatselijke gezag, dat de Vs notabene zelf in Irak in het zadel geholpen heeft, dacht ik effe dat het misschien een grap zou zijn.

Ook shiietenaanvoerder Al Sadr heeft zich negatief uitgesproken over Amerikaanse boots op de grond.

Al deze info staat trouwens ook op de website waarvan het originele artikel kwam. Wat is dat voor site vraag ik me wel af.

Meer bevestiging van feiten is nodig.

Johan Bollen 27 september 2014 13:11

Citaat:

De 3e Wereldoorlog zal evenzeer in onze contreien uitgevochten worden. Laten we onze voorzorgen nemen en ons wat degelijk materiaal aanschaffen. Er gaat niets boven een degelijk M(aschinen)G(ewehr)42.

Waar ga je die vandaan halen? Of gaat het om propjes papier?

zonbron 27 september 2014 13:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen (Bericht 7339435)

:lol: of :cry:?

Video - George W. Bush - Speech Marking End of Major Combat Ops In Iraq

Telegraph- Osama bin Laden killed: Barack Obama's speech in full

Video - Are Americans safer without bin Laden?

Video - Obama "The World Is Less Violent Than It Has Ever Been"
12 juni 2014

zonbron 27 september 2014 13:47

Citaat:

Dat is correct.

zonbron 27 september 2014 13:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen (Bericht 7339805)
Waar ga je die vandaan halen? Of gaat het om propjes papier?

@Quercus kan aan de slag, werk aan de winkel...

zonbron 27 september 2014 13:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen (Bericht 7339804)
Nee. Ik lees de media waarin de nieuwe premier in Irak gezegd heeft geen buitenlandse boots op de grond te willen in Irak. En twee dagen later krijgen we dan de VS die blijkbaar 13000 man gaat sturen. Bij zoveel minachting voor het plaatselijke gezag, dat de Vs notabene zelf in Irak in het zadel geholpen heeft, dacht ik effe dat het misschien een grap zou zijn.

Ook shiietenaanvoerder Al Sadr heeft zich negatief uitgesproken over Amerikaanse boots op de grond.

Al deze info staat trouwens ook op de website waarvan het originele artikel kwam. Wat is dat voor site vraag ik me wel af.

Meer bevestiging van feiten is nodig.

Uw informatie is correct. Ook ik heb hetzelfde gelezen.

Sukkelaar 28 september 2014 07:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartelx (Bericht 7339516)
Niets is wat het lijkt in deze.
Of dacht je dat de coalitie van naaldje tot draadje in de media gaat uitleggen hoe ze die salafistische moordenaarsbende gaat aanpakken.

Neen natuurlijk niet. Maar de coalitie is te klein en daar wringt het schoentje ook.

Sukkelaar 28 september 2014 07:08

Citaat:

Waar kan ik dit kopen?:-)

zonbron 28 september 2014 07:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sukkelaar (Bericht 7340362)
Waar kan ik dit kopen?:-)

Tot 1800 per minuut, nog wat meer dan @quercus aangaf. Dat kost geld hoor. :-P

Koop beter een luchtdrukrifletje met nachtzicht, goed om op de konijntjes te jagen. Lijkt me een betere investering.

zonbron 28 september 2014 07:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sukkelaar (Bericht 7340361)
Neen natuurlijk niet. Maar de coalitie is te klein en daar wringt het schoentje ook.

Het schoentje wringt aan alle kanten. Spannende tijden zijn ondertussen reeds even aangebroken. Rustig uitrijden...

subocaj 28 september 2014 07:24

Citaat:

Voor hoeveel minuten kan je zelf dragen?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be