Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Gratis 3 maanden premium licenties VPN tunnel voor onderzoekers en activisten (https://forum.politics.be/showthread.php?t=207462)

zonbron 27 september 2014 12:05

Gratis 3 maanden premium licenties VPN tunnel voor onderzoekers en activisten

Beste forumleden, ik beschik over enkele licenties voor een uiterst veilige Premium VPN service met vele servers over gans de aardbol met onbeperkte bandbreedte.

Graag geef ik deze weg aan mensen die hiervan nuttig gebruik kunnen maken.

Opgelet:

-ik beschik over een beperkt aantal en heb geen enkele relatie met de service
-gelieve geen licentie te vragen indien U niet weet wat VPN is of U deze service niet daadwerkelijk nodig heeft
-geen discussie mogelijk over wie ik aldanniet een licentie geef
-het nog gebruik van deze service vereist het instaleren van software van de
VPN-service (client) of open VPN (ik ga geen cursus open VPN geven)
-dit aanbod is vanaf nu gedurende 3 dagen geldig of tot ik over geen licenties meer beschik
-licenties moeten onmiddellijk geactiveerd worden en zijn geldig gedurende 3 maanden
-instructies, details en de licentie krijgt U enkel via PM nadat ik U via PM op de hoogte breng dat U in aanmerking komt, gelieve mij niet te spammen met onnodige PM's terzake
-gelieve de naam van de VPN service in deze draad niet te vermelden, dat zou tegen de forumregels kunnen indruisen. Indien dit toch gebeurt of er zich andere problemen voordoen zet ik deze acties onmiddellijk stil en zal ik in dit topic niet meer posten
-slechts 1 licentie per persoon, bruikbaar op Windows, Android, Mac, Linux (enkel met open VPN)

Geeft U aan waarom U graag een licentie heeft. Op basis van deze zal ik beslissen wie in aanmerking komt.

Veel geluk! :-P

zb

Guinevere 27 september 2014 16:11

Wie dat nodig heeft, is van goeds van zin als "onderzoeker of activist".

Marie van de koster 27 september 2014 16:26

gelieve de naam van de VPN service in deze draad niet te vermelden

VPN VPN VPN VPN VPN VPN :lol:
Waarom mogen wij VPN niet vermelden, u doet het toch zelf?

En ik vind dit wel degelijk reclame!

zonbron 27 september 2014 17:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 7339949)
Wie dat nodig heeft, is van goeds van zin als "onderzoeker of activist".

Hoezo? Leg eens uit.

zonbron 27 september 2014 17:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 7339960)
gelieve de naam van de VPN service in deze draad niet te vermelden

VPN VPN VPN VPN VPN VPN :lol:
Waarom mogen wij VPN niet vermelden, u doet het toch zelf?

En ik vind dit wel degelijk reclame!

Tot nu toe slechts 1 sleutel uitgereikt.

Flashing reclame... :roll:

Guinevere 27 september 2014 21:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 7339992)
Hoezo? Leg eens uit.

Weinig goeds van zin, bedoelde ik.

Waarvoor heb je een VPN dan wel nodig?

zonbron 27 september 2014 23:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 7340162)
Weinig goeds van zin, bedoelde ik.

Waarvoor heb je een VPN dan wel nodig?

Dat vroeg ik U, wat bedoelt U met 'weinig goeds van zin'?

VPN heeft duizend en een toepassingen. Zij welke dit wensen te gebruiken hebben daar dikwijls meerdere goede redenen voor en weten wat ze willen, zoals het bezoeken van geblokkeerde websites, privacy en het bekijken het Amerikaanse Netflix in Europa bvb.

Verder kan ik U verzekeren dat criminelen nog wel wat anders gebruiken, die kunnen eventueel hun eigen netwerk opzetten waarmee ze nog heel wat meer mee kunnen aanvangen dan met een VPN tunnel. Als U bezwaren hebt tegen het gebruik van VPN, dan bent U blijkbaar niet goed ingelicht en tevens is U het reilen en zeilen van het donkere underground paralelle internet U onbekend. VPN beschermt U ook tegen de kwaadaardige hackers. Kortom, VPN+een degelijke firewall is een must. Linux komt zelfs uit de doos met ingebouwde openvpn.

Het gebruik van VPN is minstens even belangrijk als een antivirus en anti-spyware.
Wat mij betreft is het zelfs nog veel belangrijker, virussen en malware zijn nl. iets voor noobs, ik heb er reeds jarenlang geen meer gezien.

VPN beschermt U tegen alle tuig dat graag wat zou doen met Uw persoonlijke gegevens en allerhande informatie omtrent Uw surfgedrag. Big biz voor de cybercriminelen & big brother...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be