![]() |
Wat verkiest U? Kadaffi & Assad of ISIS?
Slechts twee opties.
De vraagstelling en gegeven opties zijn klaar en duidelijk, "you're with us, or against us"! ON Topic graag, ga Uw gang. |
Geen van drie!!
Ook in Europa hebben de dictators in de vorige eeuw het veld moeten ruimen. In de Arabische landen zal dit de komende jaren ook gebeuren. |
Citaat:
|
Citaat:
Waarschijnlijk zijn er nog meer. |
Eerbetoon aan onze trouwe bondgenoten tegen het terrorisme:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Sweet dreams... http://www.youtube.com/watch?v=qeMFqkcPYcg |
Citaat:
De dagelijkse realiteit voor die mensen daar zit wel iets anders in elkaar. Het gaat om de minst slechte keuze. Iets anders is er niet. Of zoals reeds meerdere malen gesteld door o.a. Azghari e.a. Moslims zijn niet klaar voor een democratie naar westers model. |
Citaat:
Daarom gaat het nog jaren duren en de VS en de EU kunnen het niet met oorlog voeren oplossen. |
Citaat:
|
Ik heb spijt dat ik voor de dictators heb gekozen...
Nu besef ik pas dat door ISIS al onze extremisten wegtrekken! |
Verlichte dictatuur is in heel Europa voorafgegaan aan de welvaartsstaat.
Het is een stadium waar een land doorheen moet. In de Arabische wereld is er een groot bevolkingsoverschot. Het is een imperatief dat er in die landen minder gekweekt moet worden. Vooraleer dat bereikt is zal de vleesmolen er een heel deel doordraaien. Bijvoorbeeld, bij raming, drie miljoen. |
Isis is misschien wel goed omdat het de ogen opent... nu goed, voor wil zien natuurlijk
|
En weer mis ik 'Prins Laurent for President!!!' 8O
|
Geen enkele! Dat ze gewoon elkaar naar het leven staan in de moslimlanden zelf! Ze hebben hoe dan ook een paar honderd jaar achterstand op onze Westerse democratiën!
Zolang ze dat niet ingelopen hebben moeten we ze mijden als de pest: ze bewijzen elke dag waarom! Hun olie? Weer een ruileconomie op poten zetten. Onze Westerse producten tegen hun olie, en anders stoken ze maar verder vuurtjes op gedroogde kamelenstront! En verder een "cordon sanitaire" en stevige grenzen rond hun moslimgebied. |
Citaat:
Ik stem niet op gekken. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
De rest is bewezen zever. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be