![]() |
Farid Le Fou wil braaf gemaakt worden
|
Ik geef niet snel geld aan goede doelen, maar hiervoor wil ik €10 storten als het nodig is.
|
Citaat:
|
Snel, voordat hij terug van gedachte verandert.
|
Arme Farid.
De mens is door de pesterijen ten einde raad. |
Ik hoop dat hij krijgt wat hij verlangt. Die mens verdient dat!
|
Hij kan een misschien een gids maken "Crazy Farids Belgian prisons guide" over alle Belgische gevangenissen: de ontvangst, het eten, hygiëne, vriendelijkheid van het personeel, faciliteiten,...
Dat zou zijn zinnen wat verzetten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik begrijp hem wel. Heeft hij vooruitzichten om ooit vrij te komen en wanneer?
Een stommiteit, wellicht uit een vlaag van woede aan zijn temparement te merken, moet hij met zijn leven bekostigen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet dat je het goed bedoelt, maar helaas. |
Citaat:
- Met de Slaapzak door Syrië en Irak - 1001 van de beste onderduikadressen, plunderroutes, kinderbordelen, steden en dorpjes die je etnisch moét gezuiverd hebben! - Sharia op Grootvaders Wijze: Onverdoofd slachten van Alawieten, Christenen, Sjiieten en Yezidi's en voor de kleine Mudjahedientjes onder ons: - Het Zwaard van Nonkel Haatbaard: Aflevering 1: een geit verblijd |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Waarom moet ik nu ineens denken aan de film The Green Mile? Juist..., omwille van het ettertje op de voorgrond. ![]() Maar zeg eens, om verder te gaan op het beeld van de film, wie heeft er tegen uw been gezeken? :-) |
hij speelt het op veilig hoor, zijn aanvraag voldoet niet aan de wettelijke vereisten.
denk eerder dat het een (nogal doorzichtige) poging is om naar internering te gaan. ps ook verrast door de 'harde' reacties hier. tamelijk inconsequent ook, zij die altijd eerst staan roepen voor "harde" maatregelen, zouden nu t eerste beste verzoek van een gedetineerde inwilligen ... |
Misschien een ideetje voor een nieuw programma, ipv "komen eten", "komen zitten". Iedere week gaan een 4-tal gevangenen in een andere gevangenis op bezoek. En na afloop punten geven voor "onthaal" "sfeer" "kledij" "aktiviteiten".
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Trouwens, als die echt euthanasie wil. Ik wil gerust een oog in't plafond van zijn cel gaan draaien. Nu nog iemand die een koord wil leveren. |
Hoe lang gaat 'm het in de hel uithouden, voordat den duivel 'm buitenshot?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be