![]() |
Zijn gebruikers van ligfietsen leegggangers
Waar ik nog het meest iets tegen heb zijn geen gebruikers van elektrische fietsen maar die van ligfietsen .
Al ooit iemand in een ligfiets zien zitten zonder baard , dat is te lui om zich te scheren , te lui om rechtop op een fiets te zitten . En als dat valt , nog gevaarlijker dan een elektrische . Leeggangers . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er is een reden waarom er geen ligfietsen toegelaten zijn in de wielersport zoals ze gepromoot wordt. En hoe bedoelt U "ingrijpen"? Een voet aan de grond zetten misschien. Dat kan U zelfs vanuit uw luie zetel, waarom niet vanuit een ligfietszadel? En het gevaarlijke? Een ligfietser, uitgezonderd de gebruikers van de allerlaagste modellen (de zetpillen dus) komt even hoog als een doorsnee 8 jarige op een fiets. |
Ik zal er alvast niet om huilen als ze platgereden worden.
|
Ik snap net wat je tegen electrische fietsen hebt. Fietsers op een benzinemotor zijn gevaarlijker, luider en stinkender. En hun voertuig ook.
|
Ik ken persoonlijk niemand die een ligfiets heeft...
Jullie wel? |
Citaat:
|
Nee, dat zijn geen leeggangers maar wel lighangers :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tenzij met een elektrische , dat valt gewoon . Een ligfietser valt ook gewoon . En tracht dan nog eens te remmen . |
Citaat:
|
Citaat:
Ze vallen nog liever dan een beweging te maken . En waarom geen antwoord op mijn vraag , wie heeft al een ligfietser gezien zonder baard . |
Wie post mij hier een foto van een ligfietser zonder baard .
|
Citaat:
Verder , ik vind geen foto's van ligfietser zonder baard , tenzij vrouwen natuurlijk , ook daar heb je leeggangers onder . |
Citaat:
Iedereen ziet wat hij dagelijks ziet , baardige leeggangers met ligfietsen die te lam zijn om een valbeweging tegen te gaan . |
Citaat:
|
Het aantal ongevallen met velomobielen ligt alvast lager dan deze met ligfietsen , ze zijn beter beschermd .
Geloofde ik mijn ogen niet , zag ik een foto van een ligfietser zonder baard , bleek het een velomobiel te zijn . Maar hij had wel een snor . En nu een foto van een ligfietser zonder baard en snor . |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be