![]() |
Vraag het aan AVV.VVK !
Het leek mij altijd al eens fijn om (anonieme) gênante vragen te beantwoorden van anderen zoals in onnozele tijdschriftjes...
Dus nu : Vraag het aan AVV.VVK! Moet Vlaanderen onafhankelijk worden? -> JA! Vormt de Islam een gevaar voor onze maatschappij? -> JA! en nog veel meer! Vraag maar raak en geef me maar de schijn zoals die 'life-coaches' dat ik altijd gelijk heb! |
Al eens een vrouwtje gebaft?
|
Citaat:
Om toch te antwoorden op je vraag : ik zit niet zo graag met mijn neus in andermans zaken...:oops: |
Waarom zijn Dempers topics zoveel leuker dan die van jou?
|
Moet IS vernietigd worden ?
|
Is Facebook een complot van de CIA ?
|
Citaat:
Aangezien uit enquêtes blijkt dat ons gemiddeld IG daalt, gaat dus de gemiddelde Belg ook meer naar de topics gemaakt door mensen met een laag IQ grijpen. Vandaar verklaar ik zijn succes. (Maar natuurlijk doe je dat maar alsof hé , Demper, dus niet kwaad zijn op mijn antwoord:oops:) |
Citaat:
Bovendien doet het ons ook nadenken over spelling, want mijn allereerste werkwoord uit dit bericht wordt fout gekeurd aangezien twee keer hetzelfde woord typen grammaticaal incorrect is! |
Citaat:
|
Waarom stak de kip de straat over?
|
Citaat:
|
Stel, je hebt een dochter en zij blijkt (ongewenst) zwanger.
Zij heeft besist om een abortus te laten uitvoeren. Is zij nadien thuis nog welkom ?? |
Citaat:
Ze mag nog de dag voordien vreemd gegaan zijn met de allochtoon met wie ze een bank heeft overvallen en daarbij 3 mensen heeft gedood. Het blijft je dochter. Ik zou haar die abortus ten zeerste afraden, want zo heb ik haar niet opgevoed. Bovendien zo ik ook heel erg woedend zijn want mijn dochter is 8! |
Citaat:
|
Citaat:
Blij dat ik er mij steeds ver van weg gehouden heb. Nochtans krijg ik regelmatig in mijn e-mail een lokroep van Facebook. Er zou iemand zijn die doodgraag "vriendje" wil worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga geen taboe's uit de weg, wikkel nergens doekjes rond. Ik verbloem niets, en kruid alles met humor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be