![]() |
Windows 10 moet nieuwe XP worden.
Windows 9 wordt overgeslagen.
http://www.youtube.com/watch?v=TI0yitIvbmM Citaat:
|
Citaat:
Weet overigens niet of 7 naar 10 kan worden ge-update. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ge moet U wel van de beste antispyware, antivirus en firewall voorzien om de lagere veiligheid van het oude XP OS te compenseren. |
Microsoft moet ophouden met het ontwikkelen van teveel W-versies in een betrekkelijk korte tijd.
W10 zou daarom de eerste vijf jaar een standaard moeten zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Windows 8 oktober 2012 Windows 8.1 oktober 2013 Windows 10 2015 Tussen windows 7 en 8 zit er 3 jaar, degene windows 8 hebben gekocht hebben gratis de ugrade naar Windows 8.1 gekregen en zullen waarschijnlijk Windows 10 ook gratis krijgen. Windows heeft buiten van XP naar Vista altijd een cyclus gehad van 3 jaar. |
Citaat:
|
Logica en Microsoft zijn nu eenmaal onverenigbaar.
Persoonlijk pruts ik al sinds de Commodore 64 aan computers. Tot iemand me dan toch overhaalde om een Mickeysoft ding te kopen. Om de haverklap liepen die computers op één of andere manier opeens véél trager, had ik het (terechte) idee dat mijn machines virus-aantrekkers waren en bleu screens deden me er zéér regelmatig aan herinneren dat ik een kleurenscherm had. Format c: heel dikwijls de oplossing. Tijdelijk. Want vooraleer je het wist, zat ik terug met een complete dierentuin in de machine. Virus - programma's weigerde ik te kopen. Waarom geld uitgeven omdat het besturingssysteem virussen toelaat ? Sinds een jaar of 5 ben ik van alle ellende af. Nee, ik noem geen naam van een OS. Maar her-installeren en virussen behoren nu tot het verleden. Windows is een vloek die je dan nog duur betaalt ook .... |
Citaat:
beetje MircroSoft aandelen inkopen |
Citaat:
Wat u zegt is iets echt van 10 jaar geleden. Zowel osx als windows zijn beide goede systemen. Voorkeur bepaalt wat je gebruikt. Wat u beweerd is toch fanboïsme. |
Citaat:
Maar in XP een film knippen en plakken, van de nodige achtergrondmuziek voorzien en dan na een paar uur een bevroren beeldscherm zien, was voor mij hét moment om over te schakelen. Sindsdien loopt de boel niet meer vast en kan ik met een computer doen waarvoor hij gemaakt is. Werken. Zonder me zorgen te hoeven maken of er niet één of andere mail binnenloopt met een duister script. Want je hoeft niet eens te klikken op iets. Er staan poorten genoeg open om malafide zaken binnen te krijgen. Nu ben ik sinds Vista niet meer op de hoogte van de beslommeringen rond Windows. Ik hoop voor de gebruikers dat het een stuk beter geschreven is. Hoewel ik nog steeds vrees dat programma's en de bijgevoegde DLL's nog steeds her en der worden weggeschreven. Ik vond het een onlogisch en slordig OS. Wat betreft mijn kennis : ik werk met software (legaal) waarvoor ik de nodige kennis bezit. Het is redelijk onlogisch dat je alles van een OS moet kennen om de problemen er uit te halen. En die waren er legio, in mijn Windows-periode. De meeste kon ik oplossen en/of omzeilen. |
Citaat:
Ik draai nog 6,35 tapes op de kwartspoor-bandrecorder van Philips. |
Announcing Windows 10
Daar krijgt u nog wat meer tekst en uitleg, zelfs in de vorm van een filmpje. :-D Ik vraag mij wel of de 'gewone thuisgebruiker(ster)' dit allemaal maar gaat blijven volgen :? Citaat:
Ik blijf bij mijn Win7 die draait best vlotjes op de PC's hier. :-D |
Citaat:
Op win8 is er al geen system image backup meer. Dus, als je systeem op zeep is en je terug moet vertrekken van een resauratie disk kan je al je software en updates opnieuw gaan installeren. Rationale van de verkoper : Met de "cloud" installeer je toch niets meer op je eigen HD dus heb je dat niet meer nodig. Blijkbaar is het niet meer van deze tijd om te vinden dat je PC "van jou" is. Geef alles maar in handen van "welwillende" bedrijven die jouw data en applicaties beheren. :evil::twisted::roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Mobile en Cloud zijn opties. Eerlijk, OneDrive is voor een thuisgebruiker een mooie optie. één uniform systeem voor elk apparaat en elke app beschikbaar voor elk apparaat is fantastisch. |
Citaat:
|
Citaat:
Pffff |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be