![]() |
Brussel levert helft van Belgische Syriëstrijders
Bron
Detail tekst: Citaat:
Wat zit daar ook allemaal in dat Brussel tegenwoordig ... Ander land hoofdstad van Europa laten spelen, weg met die handel. (OK, kort bochtenwerk :grin: ) |
Citaat:
De politici beweren dat ze niet weten hoeveel mensen er vanuit België naar Syrië zijn vertrokken, maar ze kunnen dan wel cijfers plakken op het aantal Syriestrijders per gemeente en gewest. |
Die mannen kunnen toch niet vertrekken zonder paspoort?
En wie vertrekt met zijn paspoort naar Syrië, Irak, of ... zet zichzelf dan toch in de kijker? Wat gebeurt er met die terugkerende jongeren die opgeleid werden tot doden? Worden zij überhaupt gescreened en zijn de namen bekend van deze "strijders"? |
Citaat:
|
Ja, maar die gaan jaar en dag alleen maar naar één locatie op reis en nu plots een verandering in reizen, op dit specifiek moment.
Dat is toch reden genoeg om er meer aandacht dan anders aan te besteden? Te achterhalen wie deze personen in kwestie zijn, ze te ondervragen, meer te weten komen en de stop erop zetten? |
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, waarom ze tegen houden. Laat ze maar gaan. Hoe meer hoe liever. Alleen moet er voor gezorgd worden, dat ze niet meer kunnen terugkeren door preventief hun Belgische nationaliteit af te nemen , de toegang tot het grondgebied te verbieden of onmogelijk te maken door en/of hun paspoorten in te trekken en/of ongeldig te verklaren. |
Citaat:
Dat van die paspoorten afpakken , dat is veel te omslachtig. :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik snap het allemaal niet goed hoor: jarenlang heb ik te horen gekregen dat de vreemdelingen in ons land terug naar huis moeten. En nu ze massaal terug naar huis gaan, is het ook weer niet goed en mogen ze niet vertrekken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En massaal terug naar huis gaan daar valt niet veel van te merken. Als ik dat hier in de buurt (Antwerpen) zo zie komen er alsmaar meer en meer bij. 8O |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be