![]() |
Formatie : Kris Peeters gooit handdoek in de ring.
Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/17781/Reger...eer-zijn.dhtml Langzaam wordt het voor iedereen duidelijk, dat de politiek van de CD&V niet door de verkozen frontlui wordt bepaald, maar binnenkamers door de vertegenwoordigers van ACV euh beweging.com. Kris Peeters, die toch zich iet of wat buiten de zuil opstelde, wordt nu volledig afgebrand. Geen minister-president, geen premier en nu waarschijnlijk ook geen minister. In het Arco-dossier heeft KP niet kunnen brengen wat men van hem verwachtte, dus weg ermee. Trieste afgang. Nu zal het alleen nog BDW kunnen zijn, die hem een reddingsboei kan toewerpen. |
Citaat:
|
Citaat:
Uiteraard, dat men dit nu bij de CD&V niet van de daken gaat roepen. Wachten we het eventueel afronden van de formatie af, om te zien waar dit "Vlaams boegbeeld" uiteindelijk beland. Zijn lichaamstaal en beteuterd gezicht voorspellen niet veel goeds voor iemand die voorheen voor elke camera in de buurt als de lachende optimist liet doorgaan. |
Citaat:
|
Ik lees dat mister smile ergens de buik van vol heeft. De reden? Only God Knows.
Maar ik las ook dat de Zweedse formule aan diggelen zou liggen als er een alternatief was. Voor de rest kaat alles koet. |
Laten we hopen dat de boel crasht en dat de partijen onderhandelingen beginnen met de PS en de NVA dumpen!
Het zou ons heel wat schelen in onze zak! |
Citaat:
Ook aan u stel ik dus die vraag. |
Tja, tjeven wat verwacht je nu?
Dat hij eerst maar wat spreek lessen gaat volgen. Ik ben zijn 'heu' na elk paar woorden redelijk beu gehoord. |
Citaat:
Enige logica ontbreekt hier inderdaad. Een intern conflict binnen de CD&V (Thyssen-Peeters) en een ruzie tussen diezelfde partij en OVLD, zou kunnen opgelost worden door een partij, die hier totaal niet bij betrokken is, te vervangen. Te vervangen door een partij, die op oorlogsvoet leeft met de vierde partner. Maar iedereen weet, dat in België alles mogelijk is, ook het ongerijmde. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En wie gaan we de zwarte piet- euh sorry-, wie gaan we de roetpiet toeschuiven als het misloopt met de vorming van de federale regering, nu allen in koor: BART DEWEVER.
|
Citaat:
De kracht van verandering... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be