![]() |
dringen vraagje mbt Antwerpen
Beste forumleden,
Ik moet vanavond wegens omstandigheden naar de stad Antwerpen (Kattendijkdok). Nu hoorde ik op de radio net dat er vandaag een islamitische feestdag is (Offerfeest). Betekent dit dat het 's nachts veiliger is op straat (Antwerpenaren vieren thuis feest) of moet ik een verhoogde waakzaamheid aan de dag leggen (Antwerpenaren hangen net nu veel langer op straat)? En hoe is die buurt normaal 's nachts? Ik denk dat hier meer economische activiteit is, dus dat het waarschijnlijk ook een meer veilige buurt is? Vriendelijke groeten, december |
Het antwoord hangt er een beetje van af of jij al dan niet een onnozel schaap bent
|
Citaat:
|
Waar ga je juist met die knappe blondine naartoe ? En hoe laat ? Welke kleur van sjaaltje zal ze juist aanhebben ?
Puur om een zo accuraat mogelijk antwoord te kunnen geven hoor. |
Bestaat er ergens een infopunt (telefonisch) bij de stad Antwerpen waar je met specifieke vragen omtrent veiligheid en mobiliteit terecht kan?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Troost je, vanavond zal er hopen volk zijn die proberen de pontonbrug over te steken.
Hou je zakken dus dicht en haar saccoche op haar buik! Er zullen alvast minder verrijkertjes rondlopen want die zullen op Werelddierendag hun schaapjes schransen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik beb dus bewoner van deze wijk,ik post ook al 9 jaar,ja,deze wijk is altijd onveilig,geen politie te bespeuren,wel op mijn balastelingbriefjes !!!!!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be