Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   dringen vraagje mbt Antwerpen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=207622)

december 4 oktober 2014 11:53

dringen vraagje mbt Antwerpen

Beste forumleden,

Ik moet vanavond wegens omstandigheden naar de stad Antwerpen (Kattendijkdok).

Nu hoorde ik op de radio net dat er vandaag een islamitische feestdag is (Offerfeest).

Betekent dit dat het 's nachts veiliger is op straat (Antwerpenaren vieren thuis feest) of moet ik een verhoogde waakzaamheid aan de dag leggen (Antwerpenaren hangen net nu veel langer op straat)?

En hoe is die buurt normaal 's nachts? Ik denk dat hier meer economische activiteit is, dus dat het waarschijnlijk ook een meer veilige buurt is?

Vriendelijke groeten,
december

koe de poing 4 oktober 2014 11:55

Het antwoord hangt er een beetje van af of jij al dan niet een onnozel schaap bent

december 4 oktober 2014 12:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing (Bericht 7347585)
Het antwoord hangt er een beetje van af of jij al dan niet een onnozel schaap bent

niet echt. Ik ga ook niet alleen, er is een knappe blondine die mij zal vergezellen. Ik vermoed dat dit een extra risicofactor is? Zij zal zich wel discreet opstellen (zij zal een sjaaltje dragen). Ik heb deze uitstap lang genoeg uitgesteld, soms moet een man de leeuwen trotseren. Maar aangezien dit een anoniem forum is, mag ik toch wel stellen dat het hart bang is. :s Ik heb de omgeving al eens gescreend met streetview en satelietfoto's, lijkt me wel doenbaar. Maar alle extra info is meer dan welkom. En hoe moet ik de impact op die omgeving omwille van die feestdag beoordelen? Help mij?!?

koe de poing 4 oktober 2014 12:07

Waar ga je juist met die knappe blondine naartoe ? En hoe laat ? Welke kleur van sjaaltje zal ze juist aanhebben ?

Puur om een zo accuraat mogelijk antwoord te kunnen geven hoor.

december 4 oktober 2014 12:07

Bestaat er ergens een infopunt (telefonisch) bij de stad Antwerpen waar je met specifieke vragen omtrent veiligheid en mobiliteit terecht kan?

december 4 oktober 2014 12:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing (Bericht 7347596)
Waar ga je juist met die knappe blondine naartoe ? En hoe laat ? Welke kleur van sjaaltje zal ze juist aanhebben ?

Puur om een zo accuraat mogelijk antwoord te kunnen geven hoor.

Uit veiligheidsoverwegingen ga ik niet teveel details geven, maar ik kan jou wel meedelen dat wij omstreeks 24:00 uur on the spot zullen zijn.

fred vanhove 4 oktober 2014 12:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door december (Bericht 7347602)
Uit veiligheidsoverwegingen ga ik niet teveel details geven, maar ik kan jou wel meedelen dat wij omstreeks 24:00 uur on the spot zullen zijn.

Is het een echte of een fake blondine ?

koe de poing 4 oktober 2014 12:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 7347607)
Is het een echte of een fake blondine ?

Is ze in de omgang een beetje diplomatieke bruggenbouwster ? Zo ja, heeft ze ook ervaring met drijvende bruggen ?

circe 4 oktober 2014 13:43

Troost je, vanavond zal er hopen volk zijn die proberen de pontonbrug over te steken.

Hou je zakken dus dicht en haar saccoche op haar buik!

Er zullen alvast minder verrijkertjes rondlopen want die zullen op Werelddierendag hun schaapjes schransen.

december 4 oktober 2014 14:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 7347697)
Troost je, vanavond zal er hopen volk zijn die proberen de pontonbrug over te steken.

Hou je zakken dus dicht en haar saccoche op haar buik!

Er zullen alvast minder verrijkertjes rondlopen want die zullen op Werelddierendag hun schaapjes schransen.

Dat laatste is alvast goed nieuws. :D Ik draag die sakosj wel voor haar en in mijn zakken steekt niks want zij steekt mijn gerief ook in haar sakosj :-)

Klojo eerste klas 4 oktober 2014 17:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door december (Bericht 7347703)
Dat laatste is alvast goed nieuws. :D Ik draag die sakosj wel voor haar en in mijn zakken steekt niks want zij steekt mijn gerief ook in haar sakosj :-)

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Charlie don't Surf 4 oktober 2014 17:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas (Bericht 7347881)

Charlie don't Surf 4 oktober 2014 17:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas (Bericht 7347881)

From_Vlaanderen 5 oktober 2014 09:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door december (Bericht 7347583)
Beste forumleden,

Ik moet vanavond wegens omstandigheden naar de stad Antwerpen (Kattendijkdok).

Nu hoorde ik op de radio net dat er vandaag een islamitische feestdag is (Offerfeest).

Betekent dit dat het 's nachts veiliger is op straat (Antwerpenaren vieren thuis feest) of moet ik een verhoogde waakzaamheid aan de dag leggen (Antwerpenaren hangen net nu veel langer op straat)?

En hoe is die buurt normaal 's nachts? Ik denk dat hier meer economische activiteit is, dus dat het waarschijnlijk ook een meer veilige buurt is?

Vriendelijke groeten,
december

Der is ni zo veel bruin aan die kanten

december 5 oktober 2014 10:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen (Bericht 7348316)
Der is ni zo veel bruin aan die kanten

Klopt. :D Het was een veilige belevenis. De enige andersblanken die wij ter plaatse hebben gespot, bevonden zich in rijdende voertuigen. Vier uur vannacht, goed en wel teruggekeerd naar de heimat, probleemloos.

duveltje382 5 oktober 2014 10:16

Ik beb dus bewoner van deze wijk,ik post ook al 9 jaar,ja,deze wijk is altijd onveilig,geen politie te bespeuren,wel op mijn balastelingbriefjes !!!!!

duveltje382 5 oktober 2014 10:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 7348344)
Ik beb dus bewoner van deze wijk,ik post ook al 9 jaar,ja,deze wijk is altijd onveilig,geen politie te bespeuren,wel op mijn balastelingbriefjes !!!!!

ps maak de weg vrij dat ze veilig naar hun frituur kunnen rijden

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be