![]() |
Volk van België! Verenig u!
Werken tot 67...
Kan toch niet zoiets? Is dit nu echt het leven? Geboren worden --> school gaan --> kapot werken --> pensioen als ge totaal versleten zijt Is dit het nu, ons leven? Enkel een massa aan betogingen en stakingen kan deze zotten van gedacht doen veranderen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan kan Dewever U een minimumpensioen betalen waardoor de vette ambtenaren- en politicipensioenen betaalbaar blijven! |
Citaat:
|
Facebook likes zijn toffer!
|
mijn punt is gewoon het volgende:
Het leven is meer dan werken alleen! Dat beseft de Zweedse coalitie niet goed denk ik. In een land moeten mensen zorg dragen van elkaar. Iedere Belg verdient een menswaardig bestaan, ook zij die het lastig hebben!! |
Citaat:
|
Citaat:
En huidige EU heeft dit bevestigd en goedgekeurd. |
Citaat:
Qua 'zorg dragen voor' kan dat wel tellen zeker ? |
Citaat:
|
Citaat:
Maar U weet dat de RV verhoogd is van 15% naar 20% en 3 maanden later reeds naar 25%, U weet dat Dewever de tweede pijler (reeds minder fiskaal aftrekbaar en zwaarder belast, rendement onzeker) gaat nationaliseren? U weet dat ook de levensverzekeringen minder interessant zijn? Ik neem aan dat mijn spaarcenten evenveel rendement hebben als de uwe? Mijn NIBC is op korte tijd van 4% naar 1,3% gegaan, mijn ander spaarboekjes liggen onder de inflatie en mijn aandelen zijn onzeker en sommigen waardeloos geworden. U kunt niet zeggen dat ik het niet geprobeerd heb! |
Citaat:
|
Citaat:
|
volk van belgie? Wat voor volk is dat? Dat bestaat helemaal niet.
En werken tot uw 67 is enkel voor zij die langer studeren, dat is al duidelijk gesteld in ter zake! Al wie iets anders beweert (zoals de vuile sossen die alles kapot hebben gemaakt) liegt dus |
er zijn er hier nog altijd die denken dat het manna maar uit de hemel komt gevallen: met de huidige lengte van de werkcarrieres halen mensen méér uit de kas dan dat ze erin steken. Dat kan onmogelijk behouden blijven. Tijd dat er een evenwicht wordt gezocht tussen de tijd dat mensen van de kas leven en de tijd dat ze de kas spijzen.
|
Geen dommerik, die Eduard.
|
Citaat:
Als je stopt met werken op 60 jaar en je hebt genoeg gespaard dan overbrug je die 7 jaar moeiteloos als je niet zot doet en dan krijg je je pensioen op 67,weliswaar niet volledig. Ik lig er eigenlijk niet wakker van, zolang je maar tijdens je loopbaan je budget verstandig beheert en zorgt dat je zelf iedere maand wat over houdt. Vergeet ook niet hoe minder je uitgeeft, hoe minder je moet werken. Een pleidooi voor een meer sobere maar ook meer ontspannen levensstijl. |
Citaat:
En jij weet er nog minder van. . |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be