Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Allochtonen en Brusselaars vallen pendelaars aan (https://forum.politics.be/showthread.php?t=20779)

Koriander 29 september 2004 10:23

Allochtonen en Brusselaars vallen pendelaars aan

In Centraal station, gisteren tussen 16h30 en 17h zijn een twintigtal pendelaars aangevallen door een groep Brusselse werklozen.
De slachtoffers werden naar het ziekenhuis gebracht. Twee van hen zijn zwaargewond.

circe 29 september 2004 10:37

't zal hun leren ! die pendelaars pakken het werk van die allochtone werklozen af natuurlijk!

circe 29 september 2004 10:37

thornberrys 29 september 2004 10:57

*KNIP*

Geen aanzetten tot geweld.
Dit is niet wettelijk en kan bij herhaling problemen scheppen om verder op dit forum te posten

Peter Johan

Truder 29 september 2004 11:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koriander
In Centraal station, gisteren tussen 16h30 en 17h zijn een twintigtal pendelaars aangevallen door een groep Brusselse werklozen.
De slachtoffers werden naar het ziekenhuis gebracht. Twee van hen zijn zwaargewond.

Vanwaar heb je die informatie?
Op Belga is daar niets van te vinden.

VlaamseBelg 29 september 2004 11:50

thornberrys, hou het beschaafd aub.

abi 20 april 2006 23:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koriander (Bericht 684742)

De geschiedenis heeft zich herhaald :sad:

/\|cazar 20 april 2006 23:14

Gedwongen sterilisatie van de inheemse brusselse bevolking.

Herinnemen van de herenhuizen en er flats van maken voor de vloed eu burgers die eraan komt.

Na 2 generaties geen maghrebbijnen meer.

Bhairav 21 april 2006 07:48

Wie komt er ook in Brussel? Das toch allemaal sodoma en gommora? Echte Vlaeminghen blyven daer wegh!

baarle 21 april 2006 08:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koriander (Bericht 684742)

Wat is dat, een "groep werklozen"? Is dat zoiets als de "jongerenbendes" die onze media voortdurend opvoeren?

djimi 21 april 2006 08:09

DE STANDAARD : Vrijdag 21 april 2006 | Bron: belga

>>> Vandalen bekogelen trein met stenen

BRUSSEL - Vandalen hebben gisteravond enkele ruiten van een voorbijrijdende trein kapotgegooid. De trein reed van Brussel Noord naar Brussel Schumann en werd ter hoogte van de bocht van Josaphat in Schaarbeek bekogeld met stenen. Er raakten geen passagiers gewond.
Na een oponthoud van 26 minuten in Brussel Luxemburg kon de trein verder rijden, schrijft de krant Het Laatste Nieuws. De NMBS geeft toe dat er in de bocht van Josaphat wel vaker problemen zijn. ,,We gaan er de komende weken zichtbaar en onzichtbaar patrouilleren.'' <<<

Dat is het enige wat ik in de pers terugvond i.v.m. een incident dat pendelaars zou kunnen getroffen hebben.

Mag ik Koriander verzoeken een bron op te geven, of op z'n minst een link te plaatsen ??

Daarna kunnen we eens zien of deze draad zin heeft, of slechts een losse flodder is.

circe 21 april 2006 08:30

Als Djimi even eerst de prut uit zijn ogen haalt, dan kan hij zien dat de openingspost dateert van SEPTEMBER 2004!

driewerf 21 april 2006 08:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 1668486)
Wie komt er ook in Brussel? Das toch allemaal sodoma en gommora? Echte Vlaeminghen blyven daer wegh!

en echte Vlamingen weten dat het Sodom en Gommora is.

Bhairav 21 april 2006 08:54

Vroeger mochten mijn tantes niet naar brussel van mijn overgrootmoeder want "daar doen ze drugs in uwe coca". Ge moe ni voorstellen van wat voor een achterlijkheid dat getuigt en keiveel Vlamingen willen die achterlijkheid maar al te graag terug.

djimi 21 april 2006 08:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 1668522)
Als Djimi even eerst de prut uit zijn ogen haalt, dan kan hij zien dat de openingspost dateert van SEPTEMBER 2004!

Ja, dat klopt. Mag ik alsnog de bron/de link?

En als het bericht dan toch van SEPTEMBER 2004 dateert, waarom er nu nog over zagen, hé?

carlgustaaf 21 april 2006 09:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djimi (Bericht 1668506)
DE STANDAARD : Vrijdag 21 april 2006 | Bron: belga

>>> Vandalen bekogelen trein met stenen

BRUSSEL - Vandalen hebben gisteravond enkele ruiten van een voorbijrijdende trein kapotgegooid. De trein reed van Brussel Noord naar Brussel Schumann en werd ter hoogte van de bocht van Josaphat in Schaarbeek bekogeld met stenen. Er raakten geen passagiers gewond.
Na een oponthoud van 26 minuten in Brussel Luxemburg kon de trein verder rijden, schrijft de krant Het Laatste Nieuws. De NMBS geeft toe dat er in de bocht van Josaphat wel vaker problemen zijn. ,,We gaan er de komende weken zichtbaar en onzichtbaar patrouilleren.'' <<<

Dat is het enige wat ik in de pers terugvond i.v.m. een incident dat pendelaars zou kunnen getroffen hebben.

Mag ik Koriander verzoeken een bron op te geven, of op z'n minst een link te plaatsen ??

Daarna kunnen we eens zien of deze draad zin heeft, of slechts een losse flodder is.

och ja, als ze gewoon wat ruiten kapotgooien, da's niet erg , kwajongens zeker:-D

Bhairav 21 april 2006 09:05

Vandalisme is mooi. Het is kunst.

drosophila 21 april 2006 09:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door abi (Bericht 1668291)
De geschiedenis heeft zich herhaald :sad:

Mijn waarde idi**t, laat ons dit even socratisch aanpakken:

Mocht ik vandaag een banaan pellen in het Centraal Station en binnen twee jaar gaat uw moeder er een koffie drinken, heeft de geschiedenis zich dan herhaald?

djimi 21 april 2006 09:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf (Bericht 1668554)

1. gewoon wat ruiten kapotgooien, da's niet erg
2. kwajongens zeker

1. Dat zegt u.

2. Waarschijnlijk wel, maar dat betekent toch niet dat daar niet moet tegen opgetreden worden.

circe 21 april 2006 09:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door drosophila (Bericht 1668558)
Mijn waarde idi**t, laat ons dit even socratisch aanpakken:

Mocht ik vandaag een banaan pellen in het Centraal Station en binnen twee jaar gaat uw moeder er een koffie drinken, heeft de geschiedenis zich dan herhaald?

Nee juffrouw fruitvlieg! Mocht je twee jaar geleden een bananenschil hebben laten vallen waardoor iemand een dubbele beenbreuk heeft opgelopen, waarbij nooit iemand jou enige verantwoordelijkheid heeft laten opnemen, en men blijft maar bananenschillen gooien waardoor nu iemand zijn nek gebroken heeft: d�*n heeft de geschiedenis zich herhaald.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be