![]() |
Toon minder Marokkanen in programma 'Opsporing Verzocht'
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet
op 12 10 2014 at 20:08 schreef dewanand:
namaste Maarten, notitie: die discriminatie van KUTmarokkanen is een natuurlijke gedragscorrectie mechanisme in een normale mensapen biotoop. Ik was vroeger ook een viesbruine KUTkoelie die elke maand in de cel zat te verpieteren en mijn zelfcorrectie en zelfverbeterings programma realiseerde ik zelf. **** namaste Ralph van der Geest, Wieroe vindt dat je hem ook moet noemen als beroemde Hindoe Nazi kat uit Delft kennisstad en hij voelt zich nu gediscrimineerd. Stuur snel zakje dure Duitse Nazi kattenbrokjes uit 1940 voor Wieroe om het goed te maken. Hier knuffelgedicht van onze hardwerkende Wieroetje in zijn warme, luie mandjes: Miaauwallah: ‘Mein Führer, Adolf Hitler stierf 69 jaar geleden’ Offeraar Wieroe, de Hindoe Nazi kat Offercode S209 Offerdatum 30 april 2014 http://www.dewanand.com/s209.htm ps Ralph: stel nou dat jij Adolf Hitler in een droom zou zien, zou je dan blij zijn of jezelf juist vervloeken daarom? Maar denk eens serieus door kerel: was Hitler nou echt de allerslechtste blanke mensaap van de afgelopen 750.000 jaar mensapenDOM? Bestaat een slechtheids index of Bad boys scale (ook v girls) voor slechte figuren en despoten? http://www.frontaalnaakt.nl/archives...comment-189414 maw meerderheid marokkanen kampen gewoon met een gedrags stoornis, en gedrag komt voort uit het IQ en het denken, en bij marokkanen is het lage IQ zuiver genetisch bepaald, dus conclusie: genetische stoornissen van veel marokkanen zijn de echte oorzaak van al hen gedrags problemen; leidt tot eindconclusie: Laten wij Marokkanen helpen en liefhebben door hen even terug te deporteren naar hen heerlijke warme, vertrouwde woestijn biotoop met heerlijke geile geitjes, waar zij klimatologisch gedetermineerd zijn en dus perfect aangepast zijn en daar ook supergelukkig kunnen wonen, werken, slapen en seksen met heerlijke nauwe Marokkaanse doekjespoesjes. En na de Marokkanen deporteren wij ook alle criminele en gedragsgestoorde derde en vierde generatie viesbruine Hindoe aapjes (indiase Sarnamis) terug naar Bihar en Uttar Pradesh. ja vraag wilders wie na de hindoe apen zal volgen om verlost te worden? enz enz. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De meeste mensen zullen dat al wel door hebben. En het zijn onze rode media die de bevolking een jarenlange mantra heeft aangesmeerd van "vb = racist"! Er lopen gelukkig meer en meer "racisten" rond in de landen ook rondom ons die die komedie beu zijn en beginnen de zaken zeggen zoals ze zijn! |
Citaat:
zijn/haar daden mogen voor mij part openlijk vermeld worden !! |
En wat is het volgende? Minder Marokkanen veroordelen om de misdaadcijfers op te poetsen?
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb dit een paar jaar geleden voorspeld dat dit ging gebeuren. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be