Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Een goede start voor De Wever & N-VA. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=207852)

Henri1 11 oktober 2014 07:51

Een goede start voor De Wever & N-VA.

De Wever vertrok in een louche Porsche aan het partijbureau van MR.

http://www.standaard.be/cnt/dmf20141010_01313509

Het was gisteren hét beeld van de dag: N-VA-voorzitter Bart De Wever die in een Porsche wegreed van het partijbureau van de MR in Brussel. De wagen is van zijn adviseur, Joy Donné, die sinds kort voor De Wever werkt. Opvallend: voor het oog van twee televisiecamera’s haalt de man een parkeerboete van onder de ruitenwisser en smijt die op de grond. Ook opmerkelijk: de auto rijdt rond met twee verschillende nummerplaten.

Is dit nu typerend over de manier waarop we gaan bestuurd worden de volgende 5 jaar ?

hamac 11 oktober 2014 07:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 7356197)
Is dit nu typerend over de manier waarop we gaan bestuurd worden de volgende 5 jaar ?

Zou Porsche-Daerden veel boetes betaald hebben?

vlijmscherp 11 oktober 2014 08:26

Citaat:

Het was gisteren hét beeld van de dag: N-VA-voorzitter Bart De Wever die in een Porsche wegreed van het partijbureau van de MR in Brussel. De wagen is van zijn adviseur, Joy Donné, die sinds kort voor De Wever werkt. Opvallend: voor het oog van twee televisiecamera’s haalt de man een parkeerboete van onder de ruitenwisser en smijt die op de grond. Ook opmerkelijk: de auto rijdt rond met twee verschillende nummerplaten.

ja, ieder lid van de N-VA krijgt volgende week een Porsche.

Zelf ga ik daar niet op in. ik ben meer een Ferrari-man, maar naar het schijnt zijn ze naar een oplossing aan het zoeken voor mij.

non-conformist 11 oktober 2014 08:45

Citaat:

Zo in de zin van : luister naar mijn woorden maar kijk niet naar mijn daden.

De NVA is blijkbaar nu al een 'klassieke' partij geworden.

Pandareus 11 oktober 2014 08:49

Ik weet niet wie dat patsertje is, maar hij heeft lef. Zijn verhaal over de vergissing bij de plaat is natuurlijk onzin. Geen enkele garage is zo stom om iemand met een fout duplicaat op te zadelen. Trouwens, een duplicaat van een plaat laten maken kost bij bv Auto 5 nog geen twee minuten tijd.
Dit is gewoon een oude en klassieke truuk om de automatische flitsboetes te ontlopen.
Als ze die langs de kant gaan zetten zal het hem een aardige duit kosten.

Henri1 11 oktober 2014 08:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 7356268)
Ik weet niet wie dat patsertje is, maar hij heeft lef. Zijn verhaal over de vergissing bij de plaat is natuurlijk onzin. Geen enkele garage is zo stom om iemand met een fout duplicaat op te zadelen. Trouwens, een duplicaat van een plaat laten maken kost bij bv Auto 5 nog geen twee minuten tijd.
Dit is gewoon een oude en klassieke truuk om de automatische flitsboetes te ontlopen.

Ik denk dat je niet naast de man kan kijken.
Hij had de belangrijkste aller Belgen in zijn auto die het daarbovenop niet nodig vond zijn veiligheidsgordel te dragen.

non-conformist 11 oktober 2014 08:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 7356271)
Ik denk dat je niet naast de man kan kijken.
Hij had de belangrijkste aller Belgen in zijn auto die het daarbovenop niet nodig vond zijn veiligheidsgordel te dragen.

Politici mochten altijd al meer dan het gespuis.

De schoofzak 11 oktober 2014 08:53

Citaat:

Neen, het is niet typerend.
Kijk, als wij bij de nva komen, dan krijgen wij een vaccinatie die ons behoedt voor alle grote en kleine vormen van criminaliteit, gasovertredingen en verkeersinbreuken.
Helaas, de stock van het vaccin is tijdelijk uitgeput, wegens echt teveel leden die er alsmaar bijkomen.

.

fred vanhove 11 oktober 2014 08:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hamac (Bericht 7356203)

Hij kon ze tenminste nog weglachen.....

ViveLaBelgique 11 oktober 2014 10:50

Zoek de 7 verkeersovertredingen:

1. Vertrek zonder gordel chauffeur.
2. Vertrek zonder gordel passagier.
3. Vertrek zonder pinker op te zetten.
4. Parkeerboete.
5. Verschillende nummerplaten.
6. Papier op de openbare weg gegooid.
7. Langdurig geparkeerd als niet-bewoner op plaats met beperkte parkeertijd.

marie daenen 11 oktober 2014 10:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hamac (Bericht 7356203)

Porsche-Daerden heeft geen enkele boete betaald maar in tegendeel heel veel (boetes), een heel fortuin, geïnd

Bob 11 oktober 2014 11:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 7356268)

Alhoewel "vooraan" flitsen niet onwettelijk schijnt, wordt er in principe in bijna alle gevallen "achteraan" geflitst.

Vrijheideerst 11 oktober 2014 11:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 7356231)

Zelf ga ik daar niet op in. ik ben meer een Ferrari-man, maar naar het schijnt zijn ze naar een oplossing aan het zoeken voor mij.

Ik ontving gisteren na het galabal de sleuteltjes voor mijn Lamborghini Hurracan.

fonne 11 oktober 2014 11:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 7356231)

Ik ben een nostalgicus. Ik hou het bij mijn Jaguar MK-II. Een democratisch wagentje dat vandaag voor amper 20.000€ te koop wordt aangeboden.

fred vanhove 11 oktober 2014 11:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bob (Bericht 7356430)
Alhoewel "vooraan" flitsen niet onwettelijk schijnt, wordt er in principe in bijna alle gevallen "achteraan" geflitst.

Niet zo in Duitsland.

hollande 11 oktober 2014 11:58

*proest*

voor de dromers, de grote hoeren jager zal wel in luxe leven en zijn volgelingen een ferme loer draaien.

hamac 11 oktober 2014 12:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 7356279)
Hij kon ze tenminste nog weglachen.....

Of trakteerde er ene ... schol ... hik.

hamac 11 oktober 2014 12:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hollande (Bericht 7356458)
*proest*

voor de dromers, de grote hoeren jager zal wel in luxe leven en zijn volgelingen een ferme loer draaien.

Aan de zure reacties te zien hebben zijn volgelingen een grotere buffer.
Ga je ook consuminderen?

vlijmscherp 11 oktober 2014 12:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 7356445)
Ik ontving gisteren na het galabal de sleuteltjes voor mijn Lamborghini Hurracan.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 7356450)
Ik ben een nostalgicus. Ik hou het bij mijn Jaguar MK-II. Een democratisch wagentje dat vandaag voor amper 20.000€ te koop wordt aangeboden.

Ja lap, er zullen weer meer uitzonderingen zijn dan iets anders.

Pandareus 11 oktober 2014 13:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 7356396)
Zoek de 7 verkeersovertredingen:

1. Vertrek zonder gordel chauffeur.
2. Vertrek zonder gordel passagier.
3. Vertrek zonder pinker op te zetten.
4. Parkeerboete.
5. Verschillende nummerplaten.
6. Papier op de openbare weg gegooid.
7. Langdurig geparkeerd als niet-bewoner op plaats met beperkte parkeertijd.

Nog een geluk dat dit in Brussel was. In Antwerpen zouden de gasboetes met veel ijver worden uitgeschreven.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be