![]() |
Antwerpen vs. De Verstandige Wereld
Dikke pluim voor BDW!!
Hij lost toch maar mooi even het cannabisprobleem op. Dat daar nooit eerder iemand aan gedacht heeft seg, gewoon streng verbieden et voila. Hiermee laat hij de rest van de wereld toch maar mooi een dikke scheet in het gezicht. Amerika, Zwitserland, Portugal,... idioten!! Cannabis uit het strafrecht halen!! Waar halen ze het? Terwijl gewoon verbieden een toch zo simpele oplossing is!! Geniaal is die man. Eens benieuwd hoe lang het gaat duren vooraleer de rest van de wereld doorheeft dat een flinke war on drugs de enige oplossing is? Belgie zet hier toch maar mooi weer de maatstaf voor de komende decennia. :cheer: Bartje :cheer: |
Ik kan alvast melden dat het NVA-middel hier al onmiddellijk effect heeft!
Ik raak die rommel nooit meer aan!!! Want als het niet mag van BDW, dan begin ik er niet aan. De Grote Leider verdient immers alle respect. :finger: |
Citaat:
![]() |
antwerpeuhhhhh
|
yep antwerpeeeeuuuh
|
Aentwaerpe
De lichtshes oep de Schelde den beiord van den tore mensen oep een baenk een onslivrouke, en de Vlaaikesgaenk de straat waar 'k vruger katteke spelde Refrein: Aentwaerpe gij zeh’ gah vör mij toch de stad waar as ek zen gebore de Grungplöts, de Meêr, de Keyserlei daar em ekik m'n art verlore Aentwaerpe waar da 'kik oek ben ik kan nieverans mijnen draai ni’ vinde 'k weet et 't is flau, mor ik beken ba ae zen 'k thuis, en onder vrinde Een ziêmanskróeg, de dokke de Vogelemart oep zondagmorge ’t Sint Jansplein en Brabo zie, van ze fontein ne joenge fluite nor e mokke (refrein) |
Citaat:
troololoooooooooo troololololooooooooo |
cannabis tolereren is zo '90ies
|
Citaat:
|
Aentwaerpe
De ponton oep de Schelde...... ;-) |
Citaat:
;-) |
Citaat:
:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Ook niet als je je best eens doet? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
BDW's neus volkomen legaal marihuana aandelen verhandeld worden op de beurs, komt zo'n nultolerantie aanpak van Canabis erg hypocriet over. NUL zei u? :roll: |
Cannabis heeft altijd nog altijd linken met linkse hippies. Cocaïne dat moeten ze legaliseren, dat is voor rechtse yuppies (rijken) en Antwerpen is 1 van de grootste Europese draaischijven van de cocaïnehandel.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be