![]() |
Uw bengels beu?
"Ik had geen controle over het deel van mijn hersenen dat er voor zorgt dat je dingen vergeet."
Bron Op welke misdaden ed kan dit nog toegepast worden? "Ik dacht echt dat ik zijn keel niet had doorgesneden." "Ik dacht echt dat ik geen 5 kg coke mee over de grens had genomen." ... Hoera!! Grote hervorming van ons rechtssysteem!! Onze nieuwe regering is er nog maar net en het gaat al de goeie kant op!! |
Citaat:
|
Zo kunnen er dus vele criminelen worden vrijgesproken !!
Dat belooft , bv: vechtpartijen , moorden , verkrachtingen , overval !! |
Hilarisch!:
http://www.youtube.com/watch?v=jmhRFqlI0u8 |
Ben ik de enige (op cookie na dan) die hier stevig de wenkbrauwen bij fronst?
Nu ben ik de laatste om te beweren dat die man dat express heeft gedaan maar dat zou juist onvrijwillige doodslag tot gevolg hebben. Niet express ---> onvrijwillig. Maar als rechters meegaan in verklaringen als "hij was het niet vergeten, zijn hersenen stuurden hem foutieve informatie door", dan vraag ik me af hoelang het nog duurt vooraleer programma's als "De rechtbank" op Vier en "In het holst van de lach" op Acht samengevoegd kunnen worden. Trouwens: ik heb gisteren ontdekt dat ik ook geen controle heb over het gedeelte van mijn hersenen dat er voor zorgt dat je dingen vergeet. Heel de dag geprobeerd mijn eigen adres te vergeten en toch 's avonds probleemloos naar huis gereden. Volgens mij heeft niemand controle over dat deel want wie kan nu bepalen wat-ie wil vergeten en wat niet? |
Citaat:
Ik ben een vergeetkop, altijd geweest maar nooit NOOIT zou ik mijn kinderen vergeten. Ik begrijp het niet. Okay, een mens is gehaast maar dan kijkt men toch nog altijd even of alles in orde is met de baby en dat ziet men toch dat men dat kind niet bijheeft, er is toch een heel verschil met rechtstreeks naar het werk gaan of eerst de crèche binnenwippen. Ik ben bang dat ik mijn sleutels vergeet dus kijk ik altijd twee keer of ik ze in mijn handtas/boodschappentas/jaszak heb zitten. En die mens kijkt niet of zijn kind nog in de auto of al in de crèche is. Ik kan er echt niet bij met mijn hoofd. Mijn kind vergeten? Dat klopt niet! |
Citaat:
heeft die dat werkelijk met een uitgestreken gezicht verteld zo ??? kunnen we haar voordragen voor een Oscar ? |
Citaat:
wat ik niet begrijp, is dat die vader akkoord kan gaan met de uitlating van zijn advocate dat hij 'geen fout gemaakt' heeft ... dat vind ik gewoon on-ge-loof-baar |
Citaat:
Waarom zou ik vredesnaam een veearts expert aanstellen om te gaan kijken naar een stier, tenzij dat is in het kader van een verzekeringsdossier. IK HEB GEEN KOEIEN . Maar vermits er niets op papier stond was ik de sigaar. :lol: Dat gerecht hier zit vol mongolen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Michèle Martin was ook gewoon vergeten dat er twee kinderen in haar kelder zaten. Da's dan niet eerlijk dat zij wel prison heeft moeten doen.
Ik denk dat zij nu wel recht heeft op een fikse schadevergoeding van de Belgische staat. |
Zucht , op zich is het bericht inderdaad:
:lol: ▂▃▄▅▆▇█▓▒░ΓOΓ░▒▓█▇▆▅▄▃▂ :lol: |
"de bengels"
"de kids" zo hip seg :iphone: :wiedt: |
Citaat:
Ik durf er mijn rechterbeen op te verwedden dat er momenteel -tig advocaten zitten te broeden hoe ze dit als precedent in toekomstige rechtszaken kunnen gebruiken. |
Citaat:
|
Citaat:
weed wied weet wiedt bill hicks |
Citaat:
|
Citaat:
|
Kindhuwelijken!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be