Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Theo Francken is uitschot (https://forum.politics.be/showthread.php?t=208028)

Amon_Re 15 oktober 2014 19:01

Theo Francken is uitschot

De jacht op Theo Francken is geopend, de RTBF heeft zijn hele facebook timeline nagekeken en dit gevonden:

Citaat:

Francken raadt zijn volgers aan om een artikel over migratie in The Economist te lezen. 'Ik kan me wel iets voorstellen bij de economische meerwaarde van de Joodse, Chinese en Indiaanse (sic) diaspora, maar minder bij de Marokkaanse, Congolese of Algerijnse. Of is dat te aangebrand?'
Laat het nu bij deze duidelijk zijn dat men dit rechts individu best zijn burgerrechten ontzegt en in de vergeetput smijt.

Francken in 2011: 'Wat is de meerwaarde van de Marokkaanse en Congolese migratie?'

PS: dit is sarcasme

Snerror 15 oktober 2014 19:05

Genetisch zijn mensen overal ongeveer gelijk, maar de mentaliteit van uw volk bepaalt ook voor een groot stuk wie je bent en wat je doet (of niet doet).

Een geadopteerde Congolees of Marokkaan zal dus waarschijnlijk beter presteren dan een gezin dat naar hier komt.

4x10E6 15 oktober 2014 19:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re (Bericht 7362811)
De jacht op Theo Francken is geopend, de RTBF heeft zijn hele facebook timeline nagekeken en dit gevonden:

Laat het nu bij deze duidelijk zijn dat men dit rechts individu best zijn burgerrechten ontzegt en in de vergeetput smijt.

Francken in 2011: 'Wat is de meerwaarde van de Marokkaanse en Congolese migratie?'

.. de PS zegt dit is sarcasme ? .. raar, de PS vergist zich zelden .. Theo is een bewezen nazi-hugger .. afijn .. hugger .. nazi-copycat is beter .. ik meende van hem op de verrehoorder gehoord te hebben dat hij voortaan KZ Lagers wil gaan bouwen voor kinderen .. kriepie kereltje ..

4x10E6 15 oktober 2014 19:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snerror (Bericht 7362816)
Genetisch zijn mensen overal ongeveer gelijk, maar de mentaliteit van uw volk bepaalt ook voor een groot stuk wie je bent en wat je doet (of niet doet).

Een geadopteerde Congolees of Marokkaan zal dus waarschijnlijk beter presteren dan een gezin dat naar hier komt.

.. de mentaliteit van mijn volk .. tiens .. ik heb een volk ..

poekieJ 15 oktober 2014 19:11

Mijn god, ze zouden beter heel die redactie hun burgerrechten ontzeggen. Dit begint er toch wel over te gaan.

Amon_Re 15 oktober 2014 19:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door poekieJ (Bericht 7362830)
Mijn god, ze zouden beter heel die redactie hun burgerrechten ontzeggen. Dit begint er toch wel over te gaan.

Dit is slechts het begin. De heksenjacht is geöpend

Snerror 15 oktober 2014 19:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 7362820)
.. de mentaliteit van mijn volk .. tiens .. ik heb een volk ..

Het zou kunnen, misschien ben je wel de laatste der Mohikanen. In dat geval niet.

Het Oosten 15 oktober 2014 19:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re (Bericht 7362811)

Vandaag verhitte discussie in het Kamerdebat over de collaboratie en over de zeer rechtse NVA- rechtse heren Jambon en Francken. Het zat er bovenarms op. Het wordt tijd dat het regeringsdebat stilletjes op zijn einde loopt, want het zou Francken wel eens zijn kop kunnen kosten. Wat een domme move van Francken. Doet me denken aan de flater van minister Johan Sauwens en zijn bezoek aan het St. Maartenfonds.

Is Francken uitschot? Natuurlijk niet. Wel een zeer rechts rakkertje met duidelijk homofobe trekjes die op feestbezoek gaat bij extreem rechtse-oudgedienden die de collaboratie van de VNV-leider Staf de Clercq volmondig goedkeuren .

4x10E6 15 oktober 2014 19:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snerror (Bericht 7362835)
Het zou kunnen, misschien ben je wel de laatste der Mohikanen. In dat geval niet.

.. waaraan herken je zo'n Mohikaan ?

Snerror 15 oktober 2014 19:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 7362846)
.. waaraan herken je zo'n Mohikaan ?

De hanenkam.

Amon_Re 15 oktober 2014 19:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 7362843)
Is Francken uitschot? Natuurlijk niet. Wel een zeer rechts rakkertje met duidelijk homofobe trekjes die op feestbezoek gaat bij extreem rechtse-oudgedienden die de collaboratie van de VNV-leider Staf de Clercq volmondig goedkeuren .

Tiens, een homofoob die pro homo huwelijk is, 't is eens iets nieuws. Enne, volgens Francis Delpérée: 'Niet Bob Maes is het probleem, wel Theo Francken.'

Now what?

http://www.knack.be/nieuws/belgie/vu...campaign=knack

Distel 15 oktober 2014 19:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 7362843)
Is Francken uitschot? Natuurlijk niet. Wel een zeer rechts rakkertje

Beter rechts dan links.

Citaat:

met duidelijk homofobe trekjes
Volgens welke informatie?

Citaat:

die op feestbezoek gaat bij extreem rechtse-oudgedienden die de collaboratie van de VNV-leider Staf de Clercq volmondig goedkeuren .
Naar iemands verjaardagsfeestje gaan, hoe durft hij...

Het Oosten 15 oktober 2014 19:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re (Bericht 7362865)
Tiens, een homofoob die pro homo huwelijk is, 't is eens iets nieuws. Enne, volgens Francis Delpérée: 'Niet Bob Maes is het probleem, wel Theo Francken.'

Now what?

http://www.knack.be/nieuws/belgie/vu...campaign=knack

Was Theo Francken een klein decennium geleden niet lid van een obscuur clubje binnen de NVA dat zich 'Het VNV'(!) noemde? Een clubje met zeer rechts ideeën. Ik dacht van wel.

Vrijheideerst 15 oktober 2014 19:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 7362899)
Was Theo Francken een klein decennia geleden niet lid van een obscuur clubje binnen de NVA dat zich 'Het VNV'(!) noemde? Een clubje met zeer rechts ideeën. Ik dacht van wel.

Het clubje "zagen, verdraaien en roepen" bestaat nog.

morte-vivante 15 oktober 2014 19:40

het begint hallucinant te worden

Distel 15 oktober 2014 19:46

Citaat:

Was Theo Francken een klein decennium geleden niet lid van een obscuur clubje binnen de NVA dat zich 'Het VNV'(!) noemde? Een clubje met zeer rechts ideeën. Ik dacht van wel.

Amai zeg, "zeer rechts" dan nog wel. Dat hij maar rap in de hoek gaat staan.

Distel 15 oktober 2014 19:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante (Bericht 7362901)
het begint hallucinant te worden

Het was al hallucinant toen het nog het VB was dat de machtspositie van links bedreigde.

Amon_Re 15 oktober 2014 20:12

Citaat:

En dat clubje zou homofoob zijn? Volgens wie? CDh? :lol:

Het Oosten 15 oktober 2014 20:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re (Bericht 7362949)
En dat clubje zou homofoob zijn? Volgens wie? CDh? :lol:

Een zeer rechts xenofoob clubje, het 'echte' VNV getrouw.

Zeus 15 oktober 2014 20:41

Dit brengt Francken echt wel in verlegenheid, nu het de kern van zijn bevoegdheid raakt.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be