![]() |
Vakbonden: De kanker van onze maatschappij
Citaat:
http://www.knack.be/nieuws/belgie/ad...al-444173.html |
die Rudy toch he
|
Dit is gewoon 'sociale optimalisatie', zoals de patroons aan 'fiscale optimalisatie' doen.
|
Tiens, ik ben geen dopper, heb nog nooit gedopt en mijn baas is content. En toch ben ik gesyndiceerd?
Alsof alle bazen heilige boontjes zijn. |
Idem.
De bazen hebben boekhouders, de werknemers vakbonden. Beiden zorgen er voor dat hun leden zo veel mogelijk uit de pot (staatsinkomsten) kunnen graaien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Hopelijk kunnen de vakbonden deze extreemrechtse dictatuur van Wardje de Bever onttronen.
|
.
|
Citaat:
|
Citaat:
En inderdaad, in Noord Korea moet ge er niet aan denken om te suggereren dat er iets mis is met het daar gehanteerde sociaal model. In die zin, is jouw voorbeeld onmogelijk slechter te kiezen. . |
Alsof de Rudy babyboomers zo iets moet aanraden. Die hebben zulks rapper door dan hij. Veel rapper.
|
Citaat:
Om ons de volgende keer manu militari te dwingen "democratische" keuzes te maken in het kieskotteke. . |
Dus, als ik wil werken en een vakbondsboy toekt me in elkaar, is dat mijn schuld.
|
Citaat:
|
Citaat:
Hysterische vent ... |
Dit is een STATEMENT naar de ambtenarenregering nl mensen die ook een zwaar en gevaarlijk beroep hebben werden door de regering gerold. Hun cao werd éénzijdig opgezegd waardoor die mensen (veel) langer moeten werken terwijl de meesten reeds meer dan 40 jaar op hun teller hebben staan en op zijn!
Aan de andere kant gaat de regering politiemensen en militairen waarschijnlijk toch op 54 jaar op prépensioen laten gaan. 2 maten en 2 gewichten. Beiden werden kort voor hun prépensioen gerold, de privé mag weeral het gelach betalen!! Dit is een ambtenarenregering. ps Het ontslag moet voor dinsdag betekend worden, die tijd is tekort en dat zal dus niet gebeuren aangezien de werkgever niet voor vervanging kan instaan! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be