Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   En hier is .... taart-gate. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=208180)

hamac 18 oktober 2014 13:50

En hier is .... taart-gate.

Het vervolg op de saga.
Ik denk dat ze nu écht zodanig geschoffeerd zijn daar in het zuiden dat ze op het punt staan de Vlamingen vaarwel te zeggen. [/s]

Citaat:

Een foto van een taart met een Vlaamse leeuw die een Waalse haan sodomiseert, zorgt voor beroering in de Franstalige media. De kranten van Sudpresse publiceren de foto van de taart met de N-VA-slogan, 'Denken, Durven, Doen'. De foto dateert uit 2011 en verscheen op de Facebookpagina van de N-VA-afdeling Mechelen.
...
En hier is de taart in kwestie...

mettewie 18 oktober 2014 13:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hamac (Bericht 7366663)
Het vervolg op de saga.
Ik denk dat ze nu écht zodanig geschoffeerd zijn daar in het zuiden dat ze op het punt staan de Vlamingen vaarwel te zeggen. [/s]

Leuk bedacht, denk alleen dat ze de Vlamingen geen vaarwel zeggen, de Vlamen die afscheiding willen zullen dat toch echt zelf moeten doen, helaas voor hen is het een minderheid. Het zal bij blaten blijven.;-)

SMI94 18 oktober 2014 14:01

Citaat:

Het vervolg op de saga.

Tja, onnozel puberaal gedrag.

Vraag me trouwens af hoe de N-Va-aanhang zou reageren als er ergens een foto moest opduiken van een PS-er die in 2011 zijn gat afkuist met een vlaamse leeuwenvlag. Waarschijnlijk zou dat dan weer wél een schande zijn.

hamac 18 oktober 2014 14:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mettewie (Bericht 7366669)
Leuk bedacht, denk alleen dat ze de Vlamingen geen vaarwel zeggen, de Vlamen die afscheiding willen zullen dat toch echt zelf moeten doen, helaas voor hen is het een minderheid. Het zal bij blaten blijven.;-)

Dus het 'geschoffeerd voelen' moeten we met een korreltje zout nemen? ;-)

hamac 18 oktober 2014 14:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SMI94 (Bericht 7366670)

Zeker, maar verlaagt de franstalige pers zichzelf niet tot de Story en Dag Allemaal door actief op zoek te gaan naar uitspraken, afbeeldingen, ... waar de doorsnee waal eventueel door geschoffeerd of vernederd zou zijn?
Hmm, bij nader inzien zijn het dan eerder SM-bladen.

Citaat:

Vraag me trouwens af hoe de N-Va-aanhang zou reageren als er ergens een foto moest opduiken van een PS-er die in 2011 zijn gat afkuist met een vlaamse leeuwenvlag. Waarschijnlijk zou dat dan weer wél een schande zijn.
Ik zou het zelfs aanmoedigen. :-)

mettewie 18 oktober 2014 14:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hamac (Bericht 7366671)
Dus het 'geschoffeerd voelen' moeten we met een korreltje zout nemen? ;-)

De taart is een expressie van de bedenker. Ik zie er geen kwaad in, moet kunnen wat mij betreft.;-)

Anselmo 18 oktober 2014 18:04

Voor al diegenen die nu verontwaardigd doen en bovendien een kort geheugen hebben.

En dit ging om een publieke afbeelding waarvoor de maker ervan geprezen werd door beleidsmakers in Dinant.

http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20110720_057

http://www.hln.be/hln/nl/7976/foto/p...hilderij.dhtml

Witte Kaproen 18 oktober 2014 18:06

Citaat:

Het vervolg op de saga.

Blijkbaar een humoristische deelnemer van

"Komen eten voor politici" :-)

Bhairav 18 oktober 2014 18:24

Rechts genoeg op extreem rechts kiesvee te lokken, "intellectueel" genoeg om serieus genomen te worden door mensen met 'n fetisj voor het serieus genomen worden (buiten langs achteren), sympathiek genoeg om niet van intolerantie beschuldigd kunnen worden.
Die hebben toch de perfecte formule?

andev 18 oktober 2014 18:46

Is dat nu echt het enige dat we nog kunnen zoeken, vinden en druk over doen???
Bewijst dat de huidige regering goed bezig is of goed begint als de vooral linkse sukkels niets beters meer te vertellen hebben dan wat ze de laatste dagen hebben opgevoerd! Men mag ondertussen beter stoppen met idiote bedenkingen zoals het bovenstaande die enkel maar kunnen misbruikt worden en opgeblazen als waren ze belangrijk en de "tegenstanders" de pap in de mond geven om niet te praten over wat echt belangrijk is!
De NVA moet dringend op dezelfde manier tewerk gaan door die linkse PS maffiosi wat beter bekend te maken bij de bevolking! Het circus dat dat arrogant en pretentieus Onckelinx-wijf heeft opgevoerd is een schande voor ons land! Als d�*t de "Franstaligen" moet voorstellen, dat ze dan maar ophoepelen en aansluiten bij Frankrijk!

Eduard Khil 18 oktober 2014 19:28

zeer goed. Hoe meer en sneller de polarisering komt hoe beter

Xenophon 18 oktober 2014 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SMI94 (Bericht 7366670)

Ja, want dat is hetzelfde, een lekker stukje taart en een met stront besmeurde vlag.

Zucht 18 oktober 2014 20:27

Een tijdje geleden was dit plaatje heel populair bij onze zuidervrienden. Ik heb daar niemand in het noorden aanstoot aan zien nemen, ook al is het in de grond toch een stuk hatelijker tegenover de inwoners van Vlaanderen, dan de eventuele boodschap op de taart.
Echt wel een chagrijnig volkje die Walen.

Demper 18 oktober 2014 20:29

Amai zeg wat een ruziemakers.

Eduard Khil 18 oktober 2014 20:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 7367102)
Amai zeg wat een ruziemakers.

dat zijn nogal kastaars hé

Tavek 18 oktober 2014 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 7367099)
Een tijdje geleden was dit plaatje heel populair bij onze zuidervrienden. Ik heb daar niemand in het noorden aanstoot aan zien nemen, ook al is het in de grond toch een stuk hatelijker tegenover de inwoners van Vlaanderen, dan de eventuele boodschap op de taart.
Echt wel een chagrijnig volkje die Walen.

Ik kan hiermee leven, een mooi uitzicht over de baai van Vlaanderen zou tof zijn.

Demper 18 oktober 2014 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7367114)
dat zijn nogal kastaars hé

ja

feesten bij de vmo

bruine taarten

Eduard Khil 18 oktober 2014 20:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 7367123)

bruine taarten

Demper 18 oktober 2014 20:45

Daar sta je kloek van.

illegal_alien 18 oktober 2014 20:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7367130)

Heeft Bartje weer in het Draakske gegeten?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be