![]() |
Als ge van dit forum zoudt geband worden...
...en het niet mogelijk zou zijn om met een andere nick terug te komen.
Zoudt ge het erg vinden en in een zwart gat vallen? (Mijn vraag is vnl. gericht aan Demper, maar iedereen mag uiteraard antwoorden). |
dubbelnick van een gebande vliegt er ook uit
|
Citaat:
|
Geband worden wil nog niet zeggen niet kunnen lezen.
En uiteindelijk, het zou me meer tijd bezorgen om in mijn werkplaats bezig te zijn, ipv de wereld proberen te verbeteren. |
Citaat:
Lance heeft enkel interesse in uw seksleven. |
Citaat:
|
Citaat:
Plus niet onbelangrijk: ge geeft voor mij blijk dat ge de aandacht op een forum belangrijk vindt en ge geniet er ook duidelijk van. Ik kan verkeerd zijn, maar dit is het muzikaal beeld dat ik van jou heb (no offence): https://www.youtube.com/watch?v=KcVvi85p1lU |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wees gerust, als je hier al jaren zit, weet je zeer goed waar de grens ligt en kan je er zeer dicht tegenaan lopen zonder al te veel problemen :lol: Ikzelf ben er wel al eens overgeknald en dan een dag of tien in afzondering gevlogen :lol: |
Citaat:
:rofl: |
Citaat:
;-) |
Citaat:
|
Citaat:
De mijne zijn al allemaal vervallen. Ik schurk nu regelmatig tegen de grens aan, maar we leren met de jaren. Ik krijg ook regelmatig anderen buiten die de grens nog niet te goed weten liggen :rofl: |
Citaat:
Misschien ben ik wel een aantrekkelijke vrouw die poepken duik met je wilt doen? Where do broken hearts go? |
Citaat:
Poepken duik? |
Citaat:
Graag gedaan. |
Citaat:
Technisch gezien kan ik niet meer banpunten krijgen dan dit. :rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be