![]() |
geschorst door de rva
ik zit nu wel echt in de shit :-(
wat als het ocmw mij weigert?? :-(:|:-(:|:-(:|:-(:-( of doen ze dat in principe niet -> mensen zonder inkomen zetten .. ??? help! |
Kon gij niet beginnen als poetsvrouw ?
Schorsen doen ze als ge onvoldoende effort doet om een gepaste job te zoeken. Men 0 diplomas en weinig ervaring is poetsvrouw gepast. |
Citaat:
Tenzij ze ontdekken dat ge een rijke vrijer hebt. |
Citaat:
Zo niet, kunnen aantonen dat je voldoende inspanningen leverde bij het zoeken naar werk. Zo eveneens niet: You're in deep trouble... |
OCMW is wel al een dikke stempel op uw voorhoofd
|
Citaat:
|
Hoe komt ge daar op een zondag avond achter ? Uw post niet nagekeken ?
|
Citaat:
|
wat ze een mens toch niet allemaal aandoen, door m'n depressie heb ik namelijk onvoldoende gesolliciteerd, en nu beland ik straks misschien op straat! :|:|:|:|:|:|:|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze zijn je dat vandaag (nuja gister), op 'n zondag komen vertellen bembem?
En als je depressief bent hoor je niet bij dat RVA als 'werkzoekende' ingeschreven te staan, maar op ziekteverlof tot je beter bent en geschikt voor de arbeidsmarkt, daar kan je je 'briefjes' van de psychiater bijvoegen (op ziekenkas). Maar ik durf je geloofwaardigheid te betwijfelen. |
Citaat:
|
vrijdag kreeg ik een brief in de bus met papieren die ik ingevuld moet inleveren tegen volgende maand, en dan nemen ze een beslissing, maar ik weet dat ik niet voldoende sollicitatiebewijzen heb vandaar :| het enigste waar ik op kan hopen is dat ze rekening houden met m'n bezoeken aan de zielenknijper want daar heb ik gelukkig bewijsjes van, niet dat ik er veel op hoop :-(
|
Telt mysteriechopping niet als werken misschien voor de rva off was dat in het zwart ?
|
Citaat:
Ik zou die zielenknijper aanhalen als argument dat hij/zij U helpt met preppen voor werk. Desnoods ga je nu snel het VDAB kantoor binnen en vraag je jobbegeleiding aan. Dat is 1 dag in de week verplicht aanwezig zijn, hele dag sollicitieren etc, maar het is toch iets extra om op je papier te zetten. Ik zou het kotteke naar de muur aflopen tot ik zeker ben bem bem :) |
Citaat:
Of weer het zoveelste, "kijk ik ben een aandachtshoer"? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be