![]() |
steun aan illegalen
Artikel uit de morgen
http://www.demorgen.be/binnenland/si...icht-a2095725/ Voor mij alvast een begin. Nu nog de moskeeën (99%) en kerken (3%) die zich schuldig maken aan het steunen van illegaliteit. En de privé personen, advocaten, rechters, OCMW en gemeentebesturen,... uiteraard ook. Per slot van rekening is dit boj wet verboden. Iemand nog voorstander van deze misdadige praktijken of allemaal tot de jaren van verstand gekomen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar wat is er eigenlijk mis met mensen die een beter leven zoeken?
De Belgen verzamelden zich ook in Leopoldstad aan het Memling-Hotel. Maar hun intenties waren veel wreder dan het simpel zoeken van een beter leven. Laten we niet hypocriet zijn. Dit is de moderne, geglobaliseerde wereld. Alle grenzen open, aub. |
Citaat:
|
Iets totaal naast de kwestie, maar aangezien er hier toch één DM-lezEr zit : ik zie bij elk artikel "0 reacties"...is dat bij jullie ook zo ?
|
Citaat:
|
Citaat:
Vrijwillig als het kan, met dwang als het moet, is ons motto. |
Citaat:
|
Ik denk niet dat de sossen de haathutten durven aan te pakken, de beschermde soort zijn immers 'verrijkers'.
Sikhs ja, dat durven ze wel, en Roma, niet mohamedaanse Roma. De helden. |
Citaat:
Maar er is natuurlijk een keerzijde. Als je de grenzen open zet, kan je wel geen "sociale" politiek voeren of je zou goed gek moeten zijn. Alle grenzen open kan enkel maar gepaard gaan met totale afwezigheid van "herverdeling". Inderdaad, zo niet ga je "herverdelen" aan de ganse wereld en gaat uw sociaal systeem naar de knoppen, omdat degenen die gedwongen worden het te financieren tot op het bot gestroopt worden door allen die vrij naar hier kunnen komen met opgehouden handje. Grenzen open en geglobaliseerde wereld is enkel maar compatibel met afwezigheid van sociale herverdeling. Twee aspecten van "vrijheid" (liberalisme): je kan niet vrij zijn, maar anderen dwingen om U te financieren he. Iemand die naar hier komt, zou dat totaal vrij mogen doen, maar zou hier dan ook enkel maar kunnen bekomen wat hij/zij door wat hij zelf levert, kan ruilen (arbeid, eigen bezittingen, ...). Het enige probleem dat dat laat, is dat er wat van de kostbare openbare ruimte moet opgeofferd worden om favelas op te laten construeren. Maar dat is niet zo hopeloos: tenslotte volstaat het om wat storten ter beschikking te stellen. |
Citaat:
En hij snapt niet dat hij hier weer het klassieke racisme en sexisme aan 't voeden is: een Congolees, dat moet je blijkbaar onderhouden want die kan niet voor zichzelf en zijn nakomelingen zorgen. En uw dochter, 't zijde gij die gaat bepalen met wie ze trouwt, zoals bij de gebaarden. Eigenaardig dat we niet kunnen lezen dat die superieure mensen economisch zo productief zijn dat ze hunne ouwe inferieure inteelt-pa zouden kunnen onderhouden, he. Nee, het moet weeral de inferieure inteelt-blankmensch zijn die mag travakken om het superieure mengras dat economisch niet voor zichzelf kan zorgen, te onderhouden :-) |
Citaat:
Ik ben Vlaming, maar ik heb een degout aan standaard Vlamingen. Mensenlief! Als die oud worden is dat echt een blok aan uw been. Ik hoop dat de sociaal economische afbraak voor de huidige nva lieden later duidelijk wordt... als ze nu al zaagden.... |
Citaat:
Citaat:
|
Moet lukken, ik heb dat nieuws ook net gelezen.
Hans Bonte is een schandknaap voor de lokale muzels. Een waterdrager, een dhimmie van ongekende klasse. Rekruteringskantoren voor Syriêstrijders, Theehuizen met drugsgerelateerde delicten, koranscholen met extralegale matruskaanse situaties, da mag allemaal. Maar O wee dat als een groep mensen waar men in Vilvoorde zelden iets van merkt uitgezonderd in de positieve zin een paar illegalen eten en verzorging bied. Maar ik begrijp het wel. We weten allemaal op wie Bonte rekent als het op stemmen aankomt, en het zijn niet die paar dozijn Sikh. En natuurlijk, wat zou het resultaat zijn als de moskee een maand de deuren moet sluiten wegens illegale praktijken.... Relletjes om mee te beginnen, iets waar burgemeester Bonte wel ervaring mee heeft. Rennen kan ie wel als er een stel jongeren op zijn hielen zitten. |
Citaat:
|
Citaat:
Hoe zien die adviezen er dan uit ? Iets in de aard van : schenk zo vlug mogelijk je bedrijf aan het volk ? :lol: Hij heeft ook naar eigen zeggen tal van master diploma's, ik ben de tel volledig kwijtgeraakt. Ik weet misschien niet veel maar als ik jouw teksten lees en ik lees die van Kallikles dan weet ik wel wie van de twee serieus aan het liegen is over de door hem behaalde academische diploma's. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Laat het nu net de importrassen zijn die qua inteelt het hoogst scoren. Wie illegalen huisvest of te werk stelt zou men beter met harde hand en immense boetes vervolgen. |
Citaat:
2 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be