![]() |
PVDA sympathiseert openlijk met regime Noord-Korea
Citaat:
http://www.solidnet.org/belgium-work...f-participants |
Geen reacties, dus mogen we aannemen dat het waar is.
|
Het zijn dan ook halve garen.
|
Citaat:
Inderdaad, het is niet te geloven hoe die gasten nog in het verleden leven. Maar wel zo hypocriet zijn om via Mertens een opgepoetste en gefatsoeneerde profilering naar buiten te brengen. Als het waar is dat zijzelf die resolutie indienden om noord korea te steunen dan hebben ze geen enkele geloofwaardigheid over. Elke weldenkende mens weet dat noord korea een verschrikkelijke dictatuur is. |
typisch links: anti-democraten, dictatoriaal en vooral de kanker van de maatschappij. Tijd voor nieuwe Nurenbergprocessen, om de linksen te berechten voor hun misdaden tegen de bevolking. Dat, gecombineerd met herstelbelastingen.
|
Citaat:
Legale regimes omverwerpen en oorlogen starten om grondstoffen. Mensen overal ter wereld uitbuiten vind je prima. De volgende 2 decennia mag je al zeker betalen voor alles wat je westerse kapitalistische vriendjes hebben uitgevreten overal in de wereld om hun zakken te vullen Ook al ben ik PVDA-er, ik steun het regime in Noord Korea niet. Maar ik steun ook de kapitalistische regimes niet die het communisme veroordelen, maar intussen dankbaar gebruik maken van die communistische regimes om hun zakken te vullen. |
Citaat:
|
Als Theo Francken rechtse zwartzakken ontmoet, en daarboven het nog eens heeft over allochtonen op een racistische manier, dan is dat héél anders natuurlijk. Ge moet maar eens het lef hebben om dat te vergelijken!
|
Zowel mvd als subojac hebben gelijk.
En Eduard zijn "ploat" blijft hangen, al zéér lang trouwens. |
Citaat:
|
Citaat:
Vroeg of laat zal men toch moeten kiezen. Bovendien wordt de uitdrukking "niet steunen" gebruikt. Van "afkeuren" geen spoor. Dezelfde uitdrukkingswijze die men ook vaak bij moslims terug vindt als ze het over de wandaden van hun geloofsgenoten hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Demonisch gedrag van den Eduard.
|
Citaat:
Maar Petercam vindt dat ok, tenminste toch één plaats waar die kak N-VA niet in het bestuur zit. |
Citaat:
Voor de rest, ik ben rabiaat tegenstander van het VS-regime. Maar Noord-Korea lijkt mij toch nog een serieuze stap verder. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be