![]() |
Vakbond dreigen geweld te gebruiken.
Bij het besmeurde MR gebouw verklaarde de geïnterviewde vakbondsleden dat geweld niet uit sluiten is bij hun acties . Het gebouw gedeeltelijk vernielen en besmeuren was maar "een voorsmaakje" .
In ter zake durfde andere vakbondsleden dit natuurlijk niet veroordelen, tiens als het moslims zijn moeten die al het geweld overal vand e hele wereld veroordelen. Maar blijkbaar eist de media niet hetzelfde van de vakbonden. Die mogen gerust met geweld dreigen zonder problemen. |
Yep de jaren 30 zijn nu echt wel terug!
|
Citaat:
niet vergeten dat men de haat tegen mensen met geld ( in de jaren 30 waren dat de joden ) anno 2014 naar een populistisch hoogte punt aan het drijven is met een links. en er is crisis. de jaren 30 staan wel dicht nu |
Er zijn heel duidelijke beelden van de vandalen, alsook van de spoorwegmannen die de boel platlegden. Aangezien men zegt dat het niet om een vakbondsactie gaat, moet dit dus als een privé-actie worden beschouwd en zijn die mensen dus strafbaar! Persoonlijk dus beboeten en strafregister aanvullen! Het verwondert mij trouwens dat dit niet gebeurd is, mag ik dit ook eens proberen?
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
1 keer beleefd vragen om op te krassen, en dan in de camionette zwieren.
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hopelijk krijgen de flikken zwaar klop.
Ze vragen er om. |
Citaat:
|
Citaat:
Tegenwoordig besteed ik dat uit aan aannemers nu dat ik toch al wat gesetteld ben. Maar de flikken staan idd in de weg. Als er ergens ambras is, zijn ze er altijd bij. Echt krapuul is dat! |
Ik vind volksopstanden tof. Ze herinneren de regering er aan wie de baas is.
|
Citaat:
Een overheid moet bang zijn van de burger anders loopt dat verkeerd af. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus wat maakt het uit? |
Citaat:
fascisten zoeken eerder straatgeweld op met 15 mensen kan u al een land plat leggen door op de sporen te staan. maar dat is de "burger" niet. de "burger" heeft gesproken tijdens de verkiezingen en een minderheid heeft daar problemen mee. die minderheid gaat wat straatgeweld gebruiken om zijn "eigen" gedacht te zeggen in naam van de "burger" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be