![]() |
Wie koopt er mee een dashcam?
Misschien kunnen we een groepsaankoop doen zoals dat met stookolie gebeurt. Dan kunnen we allemaal leuke filmpjes maken ...
http://www.youtube.com/watch?v=zqYJZpX-mmk#t=128 |
IK werk niet mee aan een verklikkersmaatschappij.
Of edit : voor extra bewijs als er weer ne pippo tegen uw wagen rijdt = OK Maar schaf dan ineens iets deftig aan zoals een blackvue DR550 ;) |
Wie? Ikke? Neen :D Natuurlijk omdat ik niet tegen de vangrails wil rijden omdat Mijnheer Harley of Ducati er langs wil en dan tegen mijn wagen rijdt? Dan heeft de voor- en achter dashcam alles mooi geregistreerd ;) Geen film voor op youtube te zetten. Zal ik nooit doen. Wat er ook gefilmd is. Maar enkel als bewijskracht gebruiken dat Mijnheer Harley dan in fout was. Bij mijn weten bestaat er nog steeds geen wetgeving dat een wagen helemaal links van zijn baanvak moet gaan rijden -met gevaar om de vangrail te raken- om Mijnheer Harley vrije doorgang te geven.
|
Een gefrustreerde verklikkersmaatschappij wegens een falend repressief verkeersbeleid ? Proficiat. :roll:
|
Citaat:
file inhalen door moto's is inmiddels helemaal gereglementeerd. dacht eerder aan een wifi cam voor thuisbeveiliging, zo eentje dat discreet in de boekenkast staat. ... en ineens de kuisvrouw eens confronteren met haar ondermaatse prestaties :-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Soms vraag ik mij af op welke planeet jij leeft. |
Heeft iemand een foto van hoe zo'n ding eruit ziet? Altijd leuk om extra auto's te bekrassen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Doet de politie dan eens een plotse onverwachte snelhedscontrole worden dkwijls deze Nimbys zelf geflitst... "Jama meneer de agent ik ken deze weg zo goed ik weet waar de gevaren zijn..." :mrgreen: Met drempels enzo hetzelfde verhaal, eerst vragen de Nimbys drastische maatregelen tegen het te snel verkeer later moeten de brempels weer verdwijnen omdat ze er zelf steeds over moeten... Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of zou het misschien eerder liggen aan de mentaliteit van de bestuurders die met oogkleppen op enkel naar zichzelf kijken zonder rekening te houden met al de rest en de realiteit? Mensen vervullen hun burgerplicht door wegpiraten aan te geven, net zoals ze dan doen wanneer ze de politie bellen wanneer ze inbrekers aan het werk zouden zin. Denk bijvoorbeeld maar aan dat filmpje van Curd Vermeulen met de M3 van zijn vriendin. Enkel dankzij de webcam heeft men daar gevolg aan kunnen geven. |
Citaat:
U lijkt me dan ook het type automobilist dat niet ritst, niet stopt voor voetgangers of fietsers enz. Door dergelijk ego-trippend gedrag krijg je dan al die frustratie en bijhorende verkeersagressie in het verkeer. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be