![]() |
En staken maar!
Citaat:
M.a.w.: het is niet echt de schuld van de stakers dat ze staken, en je mag ze niet straffen zodat ze het nog kunnen doen? |
Een wilde staking is als een gezinsdrama 8O
![]() |
Een beetje psycholoog verstaat waar die woede vandaan komt. Een volwaardig psycholoog beseft dat zulk gedrag ongezond is en niet getolereerd mag worden.
|
Citaat:
|
en het is nog niet gedaan met het feest
|
Ik begin mij nu echt wel serieus af te vragen op welke cijfers en feiten deze wanhopigheid gebaseerd is. Ja, ik ga minder overhouden omdat ik meer ga bijdragen. Maar ga ik in de armoede geraken? Neen, niet in het minste. Daarvoor had ik persoonlijk bij Di Rupo veel meer problemen voor het plannen en uitzien op lange termijn omwille van maatregels �* la loonstop, bijdrage voor bedrijfswagens waar je 4 jaar aan vast hangt edm.
De indexsprong zorgt er bij mijn bedrijf voor dat budget voor opslag niet op voorhand bepaald wordt hoe het wordt uitgegeven (harde werkers krijgen wat extra). Verminderen van de woonbonus zorgt voor een voorspelde daling van 6% op huizen. Als ik de rekening maak, dan wordt mijn toekomst rooskleuriger. Zijn de stakers allemaal mensen die niet kunnen/willen tellen of zie ik wat over het hoofd? Ik ga zeker niet klagen over mijn loon maar zit wel onder het gemiddelde in België en ben alleenstaand dus draai alleen op voor alle (gemeenschappelijke) kosten... |
Citaat:
|
Linkse loosers en hun staken. Dat helpt niets. Wat wel helpt is zich invaliet laten verklaren of van de werkloosheid leven of op brugpensioen gaan gelijk 3/4 van ons goede Vlamen hier op het forum. Gewoon ophouden dus met werken. Dat is pas actie!
|
Citaat:
|
Tiens, is er geen regel dat bepaalt dat wie vrijwillig een trein tegenhoudt, een vergoeding moet betalen per minuut vertraging?
Ik weet dat dat bestaat bij de MIVB hier in Brussel, maar voor de NMBS weet ik het niet... |
Citaat:
|
Citaat:
M.a.w.: het is niet echt de schuld van de middenstanders dat ze middenstanden, en je mag ze niet straffen zodat ze het nog kunnen doen? |
Trouwens, kijk eens het lijstje na van regimes die vakbonden en stakingen verboden. Dat lijstje is niet zo knap hoor.
Pinochet, Adolf Hitler, dictator Ne Win, de latijns-amerikaanse militaire Junta's, etc... En na het vermoorden van vakbondsleiders verklaarde de Amerikaanse nazi-generaal Sherman Bell leutig: "Habeas corpus be damned," he declared, "we'll give 'em post mortems." |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Zozo... De rode vakbond staat niet voor dit soort acties. Behalve als een kopstuk van de rode vakbond koorts heeft blijkbaar. Heeft dat soort dan ooit géén koorts? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar inderdaad. Ik heb 15 jaar slavernij voor klootzakken van ondernemers geruild voor een zetel in het salon van de bende van de zwarte hand. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be