![]() |
Link Bende Van Nijvel - GLADIO Steeds duidelijker
Wat ik hier al jaren beweer dat de Bende Van Nijvel opgezet spel is door GLADIO wordt vandaag weer eens bevestigd.
Eric Lammers van Westland New Post werd opgepakt en ondervraagd. Hi moest blijkbaar veldwerk verrichten voor toekomstige acties van de Bende Van Nijvel. http://www.standaard.be/cnt/dmf20141022_01336048 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De documentaire "operation Gladio" van BBC timewatch is ook de moete. Staat op You Tube. Dat WNP voor de staatsveiligheid werkte is ook al meer dan 20 jaar bekend. panorama had er in 1995 al een reportage over.
|
Eric Lammers wordt wel vrijgelaten zekers? 8O
|
Citaat:
|
Lammers werd in 1992 tot levenslang veroordeeld voor de doodslag op twee diamantairs in Antwerpen.
In 2002 kwam hij “overhoopt” voorwaardelijk vrij. Levenslang duurde exact tien jaar... Vandaag klinkt het zo... Citaat:
|
En dan is er nog dit:
Citaat:
|
Citaat:
. |
Ik weet totaal niets van al die zaken!
|
Citaat:
|
Alle nog eens: Haemers-De Staercke-Bouhouche.
Twee zijn dood, den anderen houdt hem al jaren stil. Zelfs een blinde kan dat zien, maar het zal "nooit" uitkomen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Al die onnozele complotten... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jij rekent er het eventuele voorarrest bij. 14 jaar cel is in mijn ogen geen levenslang. Levenslang krijgen in de regel de slachtoffers van zware crimininelen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be