![]() |
Politie staakt
Allemaal goed en wel, maar nu gaat de politie staken en wanneer anderen staken gaat de politie ze op hun smoel timmeren. Wie gaat er eigenlijk de orde handhaven wanneer zij staken. Mag het leger dan bij hen op hun smoelen gaan timmeren?
|
Citaat:
|
ach ok ze gaan staken, ik hoop dat het volgende week is, dan moet ik niet naar dat verhoor ...
|
Als die gaan staken is de lol er ook af :(
|
hoe zie je dat de politie staakt ? je wordt niet meer geflitst, maar wat is de kans om geflitst te worden tussen de flitspalen door, meestal staan er zo'n 10tal flitsers over belgie verdeeld
je kan dus gewoon verwachten dat ze het europarlement opblazen, en misschien zouden ze wel blij zijn dat het gebeurt, want zo kunnen ze de indruk geven dat ze iets nuttigs doen.. |
Citaat:
|
hopelijk kondigen ze dit veelvuldig aan in de media ... anders gaat deze staking onopgemerkt passeren.
|
Citaat:
Meestal zijn de betogers dan ook de politiemensen die die bewuste dag niet van dienst zijn. |
Citaat:
Als het loon bij de politie hoger was dan bij de rijkswacht werden de barema's van de politie overgenomen, als er meer verlof was bij de rijkswacht , werd de verlofregeling van de rijkswacht overgenomen, als je vroeger op pensioen kon gaan bij de rijkswacht dan bij de politie werd de verlofregeling van de rijkswacht overgenomen. Als ze bij de politie maaltijdcheques kregen en niet bij de rijkswacht, kreeg in de eenheidsstructuur iedereen maaltijdcheques enz .... Zoiets kost natuurlijk handenvol geld en nu zitten ze met de gebakken peren. PS: dat soort van onderhandelingen naar een nieuw statuut zou ik ook succesvol kunnen afsluiten. :-D |
Maar flikken zijn toch rechtse zakken? Hoe kunnen die nu staken???
|
Citaat:
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be