![]() |
Nu blijkt dat Filip Dewinter, Geert Wilders en co. altijd gelijk hebben gehad
Hoe voelt dat nu voor de doorsnee linkse progressief/hoogopgeleide burgertrut nu Filip Dewinter, Geert Wilders, Pim Fortuyn en al jullie andere demonen blijkbaar altijd gelijk hebben gehad?
Welk gevoel overheerst er nu bij jullie? Ik vraag mij dat af. Is het woede, ontkenning, teleurstelling of toch vooral schaamte? |
Waaruit blijkt dat?
|
Totaal niet, dé islam bestaat zelfs niet.
Dat wil niet zeggen dat we isis niet moeten bestrijden. |
Citaat:
|
Citaat:
Dergelijke terroristen aanpakken is niet hetzelfde als een hele godsdienst haten. |
Citaat:
|
Citaat:
Plak je ramen af. :magniet: |
Citaat:
|
Misschien hebben ze allemaal wel gelijk, maar het is hun methodes waar ik niet helemaal akkoord mee ga.
FDW : "Het is de verbruining !" "Sommigen van die vreemdelingen zijn met het mes tussen de pamper geboren." Geert Wilders: "Willen wij meer of minder Marokkanen ?" Vrij populistisch allemaal..... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tja, misschien had Filip de Winter 'gelijk', maar waarom haalt hij geen stemmen meer? ...Maar het klopt dat de hele 'politiek correcte' vlaag van zinsverbijstering in de jaren '90 veel schade heeft toegebracht.
Maar de groenen hadden ook gelijk in de jaren '70 met hun milieu standpunten. Kijk waar we nu aanbeland zijn, het is misschien al te laat om het tij te keren. Maar ik heb een vermoeden dat u dat liever niet toegeeft. |
Citaat:
Ik beschouwde zijn eerste post ook, terecht, niet als een antwoord op mijn vraag. Het was een ontwijking van de vraag. |
*zucht*
Het is een vrij algemeen aanvaarde vorm van discussie en debat om zelf eerst je premisse te onderbouwen. Dát is wat dit topic ontbreekt. |
Citaat:
Als de zon in het oosten opkomt moet ik dat niet onderbouwen. Als we de laatste half jaar overdonderd worden door islamgerelateerd geweld in alle uithoeken van de wereld hoef ik dat niet te onderbouwen. Tenminste niet voor mensen met een minimum aan common sense (gelukkig de meerderheid in deze draad). Wellicht is 'common sense' hetgene wat bij Zeus en jou ontbreekt. |
Zeer interessant wat u zegt. We gaan het even analyseren.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Bovendien insinueert u dat mensen die niet uw mening hebben dom zijn. Ik zou dat niet doen als ik van u was. |
Citaat:
|
Citaat:
Andere cijfers zijn moeilijk verkrijgbaar , linkse mensen houden sommige cijfers liever voor zichzelf , kwestie van vlaams belang geen gelijk te moeten geven . |
Citaat:
Ze zullen ooit wel ergens gelijk in gehad hebben, zoal u en ik dat ook ooit hebben. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be