Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Maleisische Moslims boos na hondenfestival (https://forum.politics.be/showthread.php?t=208419)

Drukazz 23 oktober 2014 16:44

Maleisische Moslims boos na hondenfestival

Een festival waarbij het aaien van honden centraal stond, heeft dit weekend de toorn gewekt van Maleisische islamfundamentalisten. Veel moslims beschouwen de kwispelende viervoeters als 'onrein'.

De religieuze autoriteiten van het land zijn zelfs een onderzoek gestart naar het festijn 'Ik wil een hond aanraken', schrijft zender Al Arabiya. Het evenement vond zondag plaats in Kuala Lumpur.

"Beledigend voor godsdienstige leiders", oordeelde de islamitische geestelijke Nooh Gadut. "Creëer geen cultuur die zich keert tegen de islam."

Organisator Syed Alhabshi, zelf een moslim, wilde honden van hun stigma afhelpen. Het festival was verder bedoeld om mensen te verlossen van hun angst voor de trouwe huisdieren en om de liefde voor beesten te promoten.

Het multiculturele Maleisië reageerde online overwegend positief op het hondenfestijn. Islamitische bezoekers namen na afloop deel aan een speciale rituele wassing.

http://www.powned.tv/nieuws/buitenla...enfestijn.html

cookie monster 23 oktober 2014 20:15

Wat met geleidehonden ??

Of dit:
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...met-hond.dhtml

Jay-P. 26 oktober 2014 04:22

Met betrekking tot honden en ander gedierte -> [Islamitische] bezoekers namen na afloop deel aan een speciale [rituele] wassing.
Dat lijkt me aangewezen onder alle omstandigheden. Net zoals een waterslangetje met douchekop voor intieme wassing ook in elk westers toilet zou mogen aanwezig zijn. Niet alles uit Moh's modernere cultuurwereld is te verwerpen!

DeProf_eet 26 oktober 2014 05:17

Knuffelt uw achterlijke inteelt moslimvriendjes nog maar wat meer Jay. Of bekeer U ineens tot de islam, misschien zijt ge al een moslim maar komt ge hier op het forum met een niet -moslimnaam wat lullen.

Jezus hoe dom en achterlijk zijn uw inteelt moslimvriendjes toch !!! Het verbaasd me telkens meer en meer !! Onrein worden of zijn als ge een hond een streling geeft, en daarna een rituele spoeling moeten ondergaan !!!
Maar halal vlees vreten dat besmet is met het dodelijke E-collie bacterie dat zal wel heel rein zijn natuurlijk. :roll::roll::roll: Ge kunt er zelfs van creveren, zo rein en zuiver is het.

Jay-P. 27 oktober 2014 03:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 7377871)
Knuffelt uw achterlijke inteelt moslimvriendjes nog maar wat meer Jay. Of bekeer U ineens tot de islam, misschien zijt ge al een moslim maar komt ge hier op het forum met een niet -moslimnaam wat lullen.

Jezus hoe dom en achterlijk zijn uw inteelt moslimvriendjes toch !!! Het verbaasd me telkens meer en meer !! Onrein worden of zijn als ge een hond een streling geeft, en daarna een rituele spoeling moeten ondergaan !!!
Maar halal vlees vreten dat besmet is met het dodelijke E-collie bacterie dat zal wel heel rein zijn natuurlijk. :roll::roll::roll: Ge kunt er zelfs van creveren, zo rein en zuiver is het.

Allez-Loei-Ja, Pro-fetish?
Good boy. :lol:

maddox 27 oktober 2014 03:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. (Bericht 7377864)
Met betrekking tot honden en ander gedierte -> [Islamitische] bezoekers namen na afloop deel aan een speciale [rituele] wassing.
Dat lijkt me aangewezen onder alle omstandigheden. Net zoals een waterslangetje met douchekop voor intieme wassing ook in elk westers toilet zou mogen aanwezig zijn. Niet alles uit Moh's modernere cultuurwereld is te verwerpen!

Niemand verbied U een hogedrukreiniger in uw WC te installeren.
Toch een wereld van verschil met de verboden die muzel zijn aan een mens oplegd.

En Mo's moderne cultuurwereld? U bedoeld de Saoudische hypocrisie? Of de de fantastische daden van IS? Boko Haram's weldaden?

Jay-P. 27 oktober 2014 06:06

Wie in de buurt van de honden slaapt... moet gekarcherd worden, ...elementair mijn beste.
Als Vilvoordenaar en inwijkeling zou je dat moeten weten.

vlaams realist 27 oktober 2014 16:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. (Bericht 7377864)

Een emmer zand lijkt me meer toepasselijk in de Mo zijne wereld .
Kan je gelijk papier en water weglaten .
Clitoris-stimulatie met hygiene als exscuus lijkt me dan weer typisch moslim .
Aan welke kant moet de emmer zand geplaatst worden ?
Bij twijfel kan je er best 2 voorzien .:lol:

maddox 27 oktober 2014 17:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. (Bericht 7379718)
Wie in de buurt van de honden slaapt... moet gekarcherd worden, ...elementair mijn beste.
Als Vilvoordenaar en inwijkeling zou je dat moeten weten.

Al ooit iemands bespoten gehad met een hogedrukreiniger? Ik dacht het niet.
Een gewone douche doet de taak ook hoor.

En ik ben wel 2de generatie allochtoon, maar zeker geen allahtoon of relikwiet.

In alle geval, een rituele wassing , een grote of een kleine?

DMT 27 oktober 2014 21:29

Die organisator krijgt zelf doodsbedreigingen... Het is weer gezellig.
En waarom is een hond een "onrein" dier? Wat betekent dat "onrein"?

Allemaal achterlijk als get mij vraagt..

cookie monster 27 oktober 2014 22:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DMT (Bericht 7380739)
En waarom is een hond een "onrein" dier? Wat betekent dat "onrein"?

Dat die dat eens tegen http://www.geleidehond.be komen zeggen !!!!
https://www.google.be/search?q=gelei...ed=0CAYQ_AUoAQ

Jay-P. 28 oktober 2014 01:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 7380358)
Al ooit iemands bespoten gehad met een hogedrukreiniger? Ik dacht het niet.
Een gewone douche doet de taak ook hoor.

En ik ben wel 2de generatie allochtoon, maar zeker geen allahtoon of relikwiet.

In alle geval, een rituele wassing , een grote of een kleine?

Ga terug naar de essentie van post #3, lees waar ik de aanhalingstekens plaatste en stop met U in uw gat [van welke generatie dan ook] gebeten te voelen.
Duh, kleinzielige houdingen die alleen kunnen lachen met door hun verklaarde lachwekkende onderwerpen.
Ik was vergeten dat humor in ndl.-talig Belgie alleen zeer selectief gesnapt wordt.
Fannybaws galore.

maddox 28 oktober 2014 02:00

Maar mijn beste, uw oproep tot hondenbezitters te karchteren is ten zeerste humoristisch.
Ongelofelijk klaar voor een Benny Hill sketch.

Misschien het zand vervangen door kleine steentjes, , maakt het alleen maar nog hilarischer.

Jay-P. 28 oktober 2014 02:16

Ail only ripiet zis wans:

"Duh, kleinzielige houdingen die alleen kunnen lachen met door hun verklaarde lachwekkende onderwerpen."

SDX 28 oktober 2014 03:21

Ja, over lachen gesproken, kan 'n mohamedaan wel eens lachen en over boos zijn gesproken, wanneer zijn die relizotten niet boos.

Jay-P. 28 oktober 2014 03:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 7381092)
Ja, over lachen gesproken, kan 'n mohamedaan wel eens lachen en over boos zijn gesproken, wanneer zijn die relizotten niet boos.

Correct opgemerkt, zelfde houding als menigeen daar in 't platteland, spijtig genoeg.
Dat was trouwens toendertijd nog een goede reden om plezieriger regio's op te zoeken! Het gras is er niet groener maar Leven heeft een grotere toegevoegde waarde.

maddox 28 oktober 2014 04:42

Voor een doorsnee muzel is het leven in West Europa een toegevoegde financiële waarde, dat klopt.

Voor wanneer de stenigingen voor hondenbezitters?

Wautd 28 oktober 2014 10:58

Afgelopen weekend aan de hand gemerkt hoe bekrompen fundamentalisten kunnen zijn. Mijn Franse bulldog lokt altijd lachende reacties uit omdat hij er zo schattig en grappig uitziet, maar toen we in Antwerpen ermee aan het wandelen waren zag ik een vrouw met hoofdoek naar binnen vluchten toen ze de hond zag aankomen (zonder te overdrijven, het leek alsof er een loslopende leeuw op haar afkwam). Triestig.

manta 28 oktober 2014 11:06

Arme dieren. :-(
Het zal er wat worden als die moslims daar aan hun hondenbeeldenstorm beginnen, als je ziet hoe weinig respect ze hebben voor een mensenleven, hoe gaan ze die honden dan behandelen?

Als hun god dingen, dieren, planten en mensen op de wereld zet (dat geloven ze toch?) mogen ze er op z'n minst wat eerbied voor hebben...:-(

Jay-P. 28 oktober 2014 11:26

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 7381097)
Voor wanneer de stenigingen voor hondenbezitters?

Que sera + irrelevant zoals gebruikelijk.

Anyway, 'k zal er mijn paardensteakske niet voor laten wanneer terug in 't Visserstraatje volgend jaar.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be