![]() |
was koning Boudewijn ooit op een verjaardag feest van Leopold III ?
sorry, maar ik gebruik graag de spiegeltechniek
er was heisa rond de nva en het bijwonen van een verjaardagsfeest van een collaborateur. de Belgische nationalisten grepen dit aan sta mij toe de spiegel te draaien naar dezelfde Belgische nationalisten. Was koning Boudewijn I ooit op een verjaardag feest van collaborateur Leopold III ? |
Citaat:
|
Citaat:
even de reactie nu zien van de Belgische nationalisten 't zal stil zijn denk ik |
Citaat:
Of Saint Boudewijn op het verjaardagsfeest van zijn collaborerende papa aanwezig was doet niet ter zake. Le roi de Belgique konkelfoesde met Hitler met een welbepaald oogmerk. D�*�*r gaat het om. D�*t wordt hem echter door geen énkele Belgische nationalist kwalijk genomen. Het wordt De Wever wel verweten dat hij Leopold III van hetzelfde laken een pak geeft als alle andere konkelfoezers die, eveneens met een welbepaald oogmerk, maar zonder bij Hitler op de koffie te gaan, op een wederdienst aasden. |
het koningshuis is van duitse afkomst: dus allemaal nazi's!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hitler liet de overgave van Frankrijk niet tekenen in Parijs of de spiegelkamer van chateauversailles ( waar het land Duitsland werd uitgeroepen ) Hitler liet Frankrijk tekenen in hetzelfde treinwagon op dezelfde plaats in Compeigne als de overgave van Duitsland in november 1914. dat kan ik begrijpen. Maar waarom liet Hitler België tekenen in het kasteel van Wijnendaele ( Torhout west vlaanderen ) ? dat begrijp ik niet weet iemand meer ? |
Citaat:
|
Citaat:
hierdoor is bewezen dat gans de koninklijke familie nazi's zijn Hierdoor kunnen we concluderen dat iedereen die pro belgië zijn nazi's zijn |
Citaat:
er is ook een andere benadering in 1917 was Vlaanderen even onafhankelijk net na het einde van WO I heeft Hiltler nog even in west vlaanderen gebleven daar heeft hij van vlaamse soldaten die uit de loopgraven kwamen een groeiend vlaams nationalisme kunnen vaststellen tijdens herstel van de kaderdraal van ieper werd de kist gevonden van " de leeuw van vlaanderen " Deze R VBTH zijn kasteel was die van wijnendaele de andere benadering van het verhaal is , dat hitler symbolisch wijnendaele ook koos om het einde van belgiê te ondertekenen en vlamingen een onafhankelijke staat te beloven in een europa van volkeren net zoals de president van amerika deed in 1917 |
Citaat:
was koning Boudewijn koning Albert koning Filip ooit op een verjaardag feestje van collaborateur Leopold III ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook vandaag nog. |
Citaat:
|
Citaat:
Gewoon de sfeer was niet koet |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be