![]() |
N-VA ( Annick De Ridder) roept op tot boycot De Standaard.
![]() Citaat van de publieke post van Annick De Ridder op haar Facebook op datum van 25.10.2014: Dat een zogenaamde kwaliteitskrant zich laat misbruiken als megafoon om dergelijke haatboodschappen week na week in onze samenleving te injecteren is ronduit wraakroepend. Vrije meningsuiting, zegt u? Welnu, dan etaleer ik bij deze ook met plezier de mijne, in de vorm van een dubbele boodschap: - Vlaming, zeg massaal uw abonnement van De Standaard op. Maak duidelijk dat u dit niet pikt. Dat u objectieve berichtgeving met pittige opinies en duidingen verwacht, maar geen lippendienst aan extremisten. - Vlaamse bedrijven, stop met adverteren in De Standaard. Maak duidelijk dat ook jullie dit niet pikken. Dat jullie wensen te investeren in een krant die aan nieuwsgaring doet, niet in een krant die mee de oproep lanceert ons economisch weefsel te vernietigen en onze samenleving plat te leggen. Jawel, ook dat is vrije meningsuiting. |
Citaat:
|
Wat ik hoopte gebeurd..... nu nog daden qua migratie!!!
|
Annick de Ridder gaat migreren ?
|
Annick "u mag me neuken in ruil voor een mandaat" De Ridder?
Na de Zeeuwse mossel is het nu aan de Standaard om de woede van astrante annick over zich heen te krijgen. |
Ik ben bij De Standaard gebleven in de gedachte dat dit het minste kwaad was. Deze positie is jammer genoeg niet houdbaar. De laatste weken neem ik af en toe Het Pallieterke mee uit de winkel, en heb daar veel meer genot van gehad, hoewel ik geen Vlaams-Separatist ben. Dit is echter geen dagblad.
Weet iemand misschien waar ik online, Engelstalig dan maar, een alternatieve dagelijkse nieuwsbron kan vinden? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een politica die oproept om een krant te boycotten omdat die een opiniestuk heeft gepubliceerd dat haar niet bevalt...
Ik zou hier nu iets kunnen zeggen over Vlaams-nationalisten en vrije meningsuiting, maar De Ridder is natuurlijk geen Vlaams-nationaliste. Sterker nog, in gans haar politieke loopbaan heeft zij zich nog nooit op enige ideologische overtuiging laten betrappen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mevrouw De Ridder heeft een beetje last met het begrip vrijheid van meningsuiting.
En vreemd genoeg wil ze de Standaard straffen. Ik zou denken, als ze toch zo geschokt is over de opinies van Abou Jahjah, dat ze haar pijlen richt op Abou Jahjah zelve. Maar nee, ze neemt het medium dat Abou Jahjah gebruikt in het vizier. Alsof de redactie van de Standaard het eens is met alle opinies die het publiceert, en daar ook rekenschap voor moet afleggen bij mevrouw De Ridder. |
De Telegraph is een oerdegelijke krant.
Ondanks de linkse invalshoek, is Het Parool eveneens degelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Weg met Annick bij de N-VA! |
Citaat:
Een individuele boycot staat toch de vrije handel niet in de weg? |
Citaat:
Of bedoel je The Telegraph? |
Citaat:
|
Citaat:
U bent blijkbaar rechts en u ziet het als uw missie om andere rechtse mensen tot in het oneindige te verdedigen. Maar rechtse mensen doen toch ook af en toe een stommiteit, niet? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be