![]() |
Bewust kinderloos 40+
Beste allemaal,
Ik ben Maikel Marichael, student aan de Arteveldehogeschool in Gent, richting Journalistiek. Voor een opdrachtje zou ik moeten werken rond het thema 'bewust kinderloos'. Je hoort mij misschien al komen, ik moet iemand interviewen die bewust kinderloos is gebleven (man/vrouw, 40+). Het interview wordt niet gepubliceerd! Het is enkel een taak. Staat u hiervoor open en wilt u mij helpen goeie punten te scoren? Indien geïnteresseerd mag u mij altijd contacteren via mijn mail: [email protected], of telefoonnummer: 0496/94.41.19 Journalist-in-spe bedankt je! Maikel |
Citaat:
die paar vragen kun je hier ook stellen. |
Typisch ; als taak iets vragen aan mensen die het niet hebben.
|
Wat een bizarre naam toch: Maikel Marichael.
https://www.youtube.com/watch?v=eei7-LSaaGk? https://www.youtube.com/watch?v=GYboWvs-QXg |
Citaat:
En mensen die zelf iets niet gedaan hebben, ervaren hebben of gelijkaardig weten dus van niks iets af... Waarom luistert dan men naar een religieus "leider" die wel bepaalde dingen verbied maar ze nooit zelf heeft gedaan; waarom luistert men naar mensen die nog nooit in hun leven drugs gepakt hebben of gerookt maar wel u de les spellen over de schadeljkheid ervan...? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
btw, de topicstarter Freespirit is nog jong. Er bestaan nu eenmaal egocentrische asociale mensen zonder gevoel voor affectie, ook al staan ze in het onderwijs en hebben ze de mond vol over hoe het onderwijs zou moeten worden georganiseerd. |
Citaat:
|
de vuile muilekoek ,
Misschien wel , maar zelfs toen ik 15 was , ik wou er geen !! Ook nu , geen spijt van , mijn handicap niet meegeteld !! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een mens is in de eerste plaats een individu. En ja, dit kan botsen met wat je omgeving wenst. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be