![]() |
Waalse Nazi's bedreigen ministers met de dood.
Nazi's afkomstig uit de provincie van de haatzaaiende boer Lütgen van het Centre des Haïsseurs uiten doodsbedreigingen tegen ministers uit de federale regering. Wanneer komt er een wet tegen de Vlamingenhaat, zoals er ook een wet bestaat tegen xenofobie, racisme, pesten en sexisme. Wanneer start de regering een grote bewustwordingscampagne rond het probleem van het anti-Vlaams racisme dat door Francofone politici en media wordt rondgezaaid?
Jambon en Francken kregen doodsbedreigingen Het maakt maar weer eens duidelijk waar in dit land de echte nazi's huizen. |
Citaat:
Het is enkel wachten op het toepassen van de wet. |
Citaat:
Het crapuul huist in Noord en Zuid: de menselijke dwaasheid kent immers geen grenzen... |
Pff flauw,geen woorden maar daden zingen ze al jaren in de tribunes van Club Brugge.Misschien kunnen we Francken en Jambon,2 nep-nationalisten,uit deze belzieke asociaal-economische herstelregering laten afschieten en zo de Vlaamse bevolking warm maken voor een blank en onafhakelijk Vlaanderen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De bedreigingen komen uit de hoek vh moslimextremisme.
Bron : Jambon VTM nieuws 13 u 26/10/2014 |
Citaat:
|
Citaat:
. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
.. ik vraag me af wat de economische meerwaarde wel mag zijn van de Lubbeekse diasphora .. gaat u gerust over de nek .. ik kotste verleden week al .. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarschijnlijk hebben Francken en Jambon die brieven zelf gestuurd. Niets is wat het lijkt met die Nazionalisten.
|
Citaat:
|
Citaat:
En het waren ook niet echt moordbedreigingen want het ging in feite om zelfmoordaankondigingen. :roll: |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be