![]() |
Krachtig taalbeleid Homans: spionnen in gemeenteraden
Een spion werkt natuurlijk heimelijk en niet publiekelijk.
De spionnen van Homans zijn dus geen spionnen maar wel observatoren. Die een verslag opmaken, zodat klachten nadien overbodig worden. Want klachten nadien moeten onderzocht worden, maar wie heeft wat gezegd enz. .... bla bla. Goed zo ! Wie door het rode licht rijdt, riskeert ook van op de foto te staan. Gelezen in De Standaard Avondeditie: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar het gaat hier wel over binnenlands krachtig bestuur, en niet over het verkeer, waar maar zeer zijdelings een vergelijkinkske gemaakt werd. . |
Er zijn sinds 2012 welgeteld 2 klachten genoteerd i.v.m. de gemeenteraden in de faciliteitengemeenten.
Duidelijk een nieuwe N-VA-pestmaatregel dus en geen efficiëntiemaatregel. Leg eens aan een buitenlander uit dat 80 % van de inwoners van een faciliteitengemeente monddood worden gemaakt tijdens een gemeenteraad door kneuterige Vlaamse volks- en taalnationalisten... |
Citaat:
Zie je, in een zitting van een parlement,Zuhal Demir, Meyrem Almaci, Fatma Pehlivan, Nahima Lanjri (en nu schiet mijn geheugen wat te kort om mensen uit vld en vooral uit pvda te citeren ...) al in hun oorspronkelijke moedertaal mekaar uitfoeteren als reactie op het misbaar van La Mitraillette ? In een Vlaamse gemeenteraad wordt er Vlaams gezeverd of wordt er gezwegen. D�*t is poepsimpel uit te leggen aan elke buitenlander. . |
Citaat:
Maar ik vind het een goede zet van Vlaanderen, het zal alleen maar wat geld kosten aan de Vlamingen in het algemeen maar dat is verwaarloosbaar. Wat je stelling over het monddood maken: dat is larie en apekool. Ga eens naar een dergelijke gemeenteraad luisteren en je zult ervaren dat er niets van aan is. |
Citaat:
gaf ons het goede voorbeeld;-) Dezelfde maatregel als in de Elzas,waar een Frans ambtenaar toekijkt of de gemeenteraad wel degelijk in het Frans verloopt en niet in het Duits. |
Nu de NVa haar Vlaams-nationalistisch programma in de diepvries heeft gestoken, moet de partij toch nog kunnen aantonen hoe Vlaams zij toch wel is. En dat ze dat gratis en voor niks kan doen, is mooi meegenomen.
Vlaanderen is gered! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://m.leparisien.fr/strasbourg-67...14-3588027.php |
Citaat:
Citaat:
:lol: |
Citaat:
In alle andere gemeenten van de Elzas moet er Frans gesproken worden tijdens de gemeenteraad. |
Citaat:
Ik stel dan ook voor dat men een waarnemer plaatst tijdens de gemeenteraden in Antwerpen. Kwestie van zeker te zijn dat er correct AN gesproken wordt. Want als ik Homans hoor spreken..... |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Man toch. Je N-VA-frustatie begint toch wel buitenaardse vormen aan te nemen. Je springt op het karretje van werkelijk iedereen die tegen de partij denkt te moeten fulmineren, hoe onnozel de kritiek ook is. Homans heeft ontegensprekelijk een Antwerps accent. Omdat ze N-VA lid is noem je het gewauwel. Ziekelijk. |
Citaat:
Als ge daarover wilt zeveren, open dan uw eigen topic. . |
Citaat:
Met andere woorden: u predikt in de woestijn. . |
Citaat:
De Vlaamse minister van Onderwijs, Hilde Crevits (CD&V), eist dat leerlingen na hun middelbaar onderwijs veel beter Frans, Engels en Duits spreken. Wel, ikzelf als simpel lid en militant van de nva, sta daar voor 100 procent achter. En ik heb zo'n flauw vermoeden, dat een overgroot deel van de andere leden daar evenzeer achter staat. Daardoor zou het kunnen dat jij je niet thuis voelt in de nva. Geen probleem: blijf er maar weg. We trekken onze plan wel. . |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be