![]() |
N-VA is gelukkig nu ook een establishmentpartij !
Dit lezen we vandaag, 29 oktober 2014, in De Standaard:
Citaat:
En d�*t is heel wat belangrijker dan andere zaken die betiteld kunnen worden als aanmodderen in de marge. Tot spijt van wie het benijdt. Ter linker, ter rechterzijde, van langs boven of van langs onder. . |
Ik weet niet of iedereen dat op deze manier zal interpreteren hoor.
|
Citaat:
. |
En wat zijn zoal de verwezenlijkingen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe dan ook, het lof over onze verwezenlijkingen zal mee gezongen worden door de blauwsels en de tsjeven. Iets minder door de roden, bijvoorbeeld deze van de nmbs. Het beste overzicht schijnt in het bezit te zijn van de archieven van notionelen De Leeuw. . |
Ik zou eerder zeggen dat België is binnengedrongen in het DNA-stelsel van (voormalige) Vlaams-nationalisten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
er is hier nog niet veel veranderd. Verandering wordt niet "bij regering" gerealiseerd. |
Citaat:
(toch een tipje van de sluier voor mij: dat de PS er uit ligt en dat La Mitrailette daarvoor eenderwat uit de kast moest halen om vervroegde Haloween te spelen .... politieker gezegd: een regeerverklaring aankondigen met beleid dat de Vlaming al lang verkiest ...) . |
Citaat:
Het asielbeleid van Maggie De Block was ook een trendbreuk met het verleden. Met de hulp van N-VA heeft Elio Di Rupo I ook de euthanasiewetgeving minder conservatief kunnen maken. |
Citaat:
|
Als ik al enige sympathie begon te krijgen voor mensen als francken en storme en dus voor de n-va..... dan heeft homans er mij brutaal aan herinnert wat voor een geschift politiek correcte partij de n-va wil zijn om bij het knuffelclubje te horen.
|
Citaat:
. |
Citaat:
Ondertussen hoor je meer en meer mensen een link leggen tussen Vlaams-nationalisme en het leegpersen van de bevolking. :? De Bbb (Bart's belgische belastingsregering) is het ergste dat Vlaanderen kon overkomen, het wekt een aversie op voor de Vlaamse gedachte. Een referendum over onafhankelijkheid zou nu precies geen goed idee zijn...:-( |
Citaat:
|
Citaat:
Drie bub-mensen op een rij, dat is ook een rij. . |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be