![]() |
Tim Cook CEO Apple is homo en komt hiermee uit de kast
Dat ie homo is tot daar toe, dat hij er mee uit de kast komt ook goed, want dat hebben er al meer gedaan.
Maar dat hij durft zeggen dat hij denkt dat dit het grootste geschenk is dat God hem gegeven heeft is er heel ver over en getuigt dat hij niets van de christelijke leer kent. Het is zuiver volgens de katholieke godsdienst totaal onmogelijk dat God hem zo'n geschenk zou gegeven hebben. Eerder de duivel die hem met die aandoening opgescheept heeft. En verdient nog ook, want Apple producten zijn voor debielen en achterlijken en mensen die in het zak gezet willen worden. Citaat:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20141...dccf7f64608899 |
Kan het iemand ook maar een lor schelen dat ie al dan niet gay is?
Kan het iemand ook maar een lor schelen dat deze of gene geloofsleer in het zoveelste fictieve wezen, zegt dat je dat niet mag zijn? |
Citaat:
|
Citaat:
Stel u voor een seconde maar even in dat hij zou gezegd hebben dat het een geschenk van Allah was. Ge zou dan best rap zien of het iemand een lor zou kunnen schelen of niet. Oh en beste dromedaris wist ge dat moslims een veel grotere hekel hebben aan ongelovigen dan aan gelovigen van een andere godsdienst. Mohamed (mhbih) heeft zelfs gezegd dat de christenen met rust moesten gelaten worden. Citaat:
Daar staat ge dan met uw ongeloof. |
Heeft Christendom monopolie op "god"?
|
Oud nieuws. Apple is voor homo's.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Zeer tevreden van mijn macbook air. Niet dat ik veel in osx kom.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ios versus Android, Apple verus Samsung/HTC, Windows versus Linux, Linux versus Unix, Sega versus Nintendo versus Sony... Zo oud als de straat allemaal.
L33t hoeven we hier al lang niet meer te zijn; en Apple kan ik best wel smaken. Vlotte domotica integratie op basis daarvan hier. |
Citaat:
natuurlijk een beetje flauw dat hij onnozel moet doen met de claim dat hij er fier op is ik ben er ook niet fier op dat ik Belg ben, man ben, hetero ben en niet graag spruiten lust. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En voor kinderen. |
Citaat:
|
Citaat:
Hij had er geen enkele god bij moeten betrekken, period. En dan nog hoe kunt ge nu uw anders zijn een geschenk vinden ? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be