![]() |
Spooktreinen
De lege thallys was al bekend . De andere lege trein krijgt nu bekendheid .
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...ooktrein.dhtml Natuurlijk werkt de NMBS volgens de wafelijzer-politiek . Dus bij nader onderzoek gaat men spooktreinen in het Zuiden ontdekken . Deze geldverspillingen wegwerken kan men onmogelijk "slecht bestuur " noemen . De verantwoordelijken voor dit sollen met openbare middelen kunnen gezocht worden . De vakbonden die dit toelaten (ons kent ons) mogen het is komen uitleggen . Liefst voor ze staken . |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Als volle treinen gevuld zijn met steuntrekkers , dan is dat correct . Misschien de bezettingsgraad eens vergelijken ? |
Citaat:
|
Citaat:
Dus de lege treinsyndroom is axiomatisch als het ware altijd inherent systemisch en kun je maar oplossen door te stoppen maar rijden als de laatste uitstapt Het zou maar werken moest treinen gesplitst worden in shuttles en stilvallen als de laatste uitstapt |
Citaat:
Voor eentje om in te kaderen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je naar Parijs pendelt betaal je in Frankrijk 100euro Mijn studenten pendelen voor een fractie de ene betaalt 1euro, de andere 50euro |
Citaat:
Als je naar Parijs pendelt betaal je in Frankrijk 100euro Mijn studenten pendelen voor een fractie de ene betaalt 1euro, de andere 50euro |
Citaat:
Als je naar Parijs pendelt betaal je in Frankrijk 100euro Mijn studenten pendelen voor een fractie de ene betaalt 1euro, de andere 5euro |
Er rijden ook spooktreinen tot helemaal in Oost Europa om daar een groot onderhoud te krijgen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Logisch dat ze daar onderhouden & gereinigd worden (uitgenomen de graffiti) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be