![]() |
Pascale Naessens. Wie denkt dat foorwijf dat ze is /
http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-h...kkig-a2107812/
Geen diploma (in niets), gene kok. En dat wijf gaat eens zeggen hoe het moet. :twisted: |
Madam wil haar boekskes verkopen. De Boekenbeurs gaat open vandaag, pure platte commerce.
Ik krijg sch**t van kookboeken die meer gemaakt worden door de fotograaf dan door de kok. |
Het eten in de alma is inderdaad niet echt om vrolijk van te worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat foorwijf kan dat wel zeker ? :roll: |
Citaat:
Ik klasseer haar gerechten verticaal. |
Citaat:
En dan uit de hoogte komen doen. Blijkbaar toch genoeg domme mensen die haar boekskes kopen. Triestig. Ik heb dat altijd een schijtwijf gevonden. |
wel merkwaardig dat al haar groentjes dezelfde (beet)gaartijd hebben.
|
Citaat:
Ik ga mij niet uitspreken over de kookkunst van Pascale Naessens, maar in vergelijking met andere studentenrestaurants is Alma inderdaad één van de slechtere. Uhasselt (eigen keukendienst) en HUB (Sodexo Catering) zijn naar mijn smaak veel beter. |
Citaat:
Daar draait alles om altijd. |
Citaat:
Ik koop haar dingen niet, heb geen zin in haar servies, kijk niet naar zijn programma's. Maar - groenteneter zelf - vind ik wel dat ze gelijk heeft: ik hou niet van diepvriesfriet bij het eten, eet maximaal één kroketje, lust niet die voorgemaakte puree en dus heb ik steeds tekort aan groentjes. (Zwezerik met asperges.... stukje zwezerik en twee asperges. Met één kroketje erbij heb je dan echt nog wel honger). |
Citaat:
Dat een dorp als Hasselt nu blijkbaar ook een universiteit heeft zegt veel over het tegenwoordig niveau van het hoger onderwijs. Gelukkig wordt bij een deftige werkgever een diploma van Diepenbeek nog steeds als zwaar minderwaardig beschouwd. |
Citaat:
Ik dacht dat jij iets "ingewikkelder" in elkaar zat Circe ? |
Hier op de dienst worden regelmatig eens kookboeken uitgewisseld. En ik moet toch toegeven dat haar gerechten fantastisch lekker zijn.
|
Citaat:
Ik denk dan ook dat haar cliënteel daar onder moet zitten. ;-) |
Citaat:
Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr |
Citaat:
Er zijn toch tegengestelde onderzoeken gaande. Het goede nieuws is dat alle besproeiingen in de nabije toekomst verboden gaan worden...dat alleen al zou wat alarm- moeten doen afgaan. Indien het allemaal geen kwaad kan, zouden ze het niet verbieden neem ik aan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vanavond gaan we gourmetten.
Ik zet inderdaad ook veel in op groenten. Verschillende salades maar ook groenten om te bakken. Ben de hele voormiddag bezig geweest met kokkerellen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be