![]() |
Elektrische wagens gaan in NL sneller mogen rijden dan fossiele wagens!
That's the way to go!
http://www.autofans.be/nieuws/overhe...s-op-snelwegen Misschien dat ik nu moet overwegen om naar Nederland uit te wijken... |
Citaat:
Als de snelheidsbeperking er enkel ligt wegens milieuredenen (directe emissies - soms ook geluid) is dat een zeer goed idee de E-markt een extra signaal te geven. Vooral in Randstad NL, waar die stukken Vmax-100 kmh altijd wegens milieu is. En een goed voorbeeld voor druk-Vlaanderen, dan hoef je niet te emigreren. ;-) Wie weet komt er ooit het linkervak enkel (of steeds plaats maken) voor E-motorvoertuigen. mmhh zo raar is dat idee niet...dat detecteren mag in de toekomst geen probleem zijn. |
Ik vond het al zo verschrikkelijk frustrerend vorige winter, toen ik (elektrisch) mee aan max. 90 km/u moest tuffen op onze autostrades wegens dat smogalarm... waar ik helemaal niet toe bijdraag...
Aaah! Onze o zo vooruitziende en alwetende beleidsmensen in dit Landje van Eden... |
Prachtig initiatief, kunnen we hier in Vlaanderen enkel over dromen de volgende tien jaar !
Hier denken ze enkel aan de staatskas te spijzen met accijnzen |
cookie monster
Het leuke is:
1) Zeer lastig ivm mijn zicht (wanneer geen geluid) 2) Als deze 130 mogen aldaar , en de rest niet .... wacht maar tot er brokken van komen !! 3) Ik vind dat ze de 100 ook voor zulke moeten hanteren !! |
Citaat:
Een goede maar ook slechte maatregel. Goed, omdat een niet vervuilende wagen een stapje voor krijgt op de anderen. Slecht, omdat men mensen in feite aanzet hard te rijden. |
Sneller rijden=meer verbruiken per afgelegde kilometer. Is dat nu electrisch of op fossiele brandstof.
Alsof het maken van electriciteit geen vervuiling opleverd. Jaja, zelfs windmolens en zonnepanelen hebben een bepaalde graad van afval in de fabrikage. |
Citaat:
Aan 110 kmh rijden E-auto´s wel significant zuiniger, ook dan mogen ze (alleen daar) 10 kmh sneller als hun fossiele maatjes. ;-) Citaat:
De Golf E haalt 140 kmh*, de BMW I3 150 kmh* (meestal allemaal begrenst*). Laat die E-karretjes gerust wat sneller rijden over die x-kilometers al is het maar 10 kmh meer. :mrgreen: "we" gaan toch niet nijdig worden ? :-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Triestige ontwikkeling van de hersenen van politiekers die hier hun dagen mee slijten.
Met andere woorden, sneller rijden is feitelijk niet zo erg. Maar erg voor al die autistische politie mensjes die hardrijders zo hard aangepakt hebben met hun preek....en boeten. Trouwens die rijden geregeld 240....autisme is ook maar een naam. |
Citaat:
Simpelweg een grotere lege plastieken bak in de wagen lepelen. Met een elektrische wagen is het "even simpel". Een grotere accu. Maar da's geen lege bak, maar een klomp redelijk dure chemicaliën in een stevige behuizing. |
Als je als overheid eenderwelk soort wagens wilt promoten,
dan is deze stunt, namelijk toelaten dat ze rapper mogen rijden dan anderen, gewoonweg dodelijk effectief. Als ze dit er door krijgen, dan komt er een boom aan die elektrische auto's in Nederland. . |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Een luidspreker of ..... waardoor we een motorgeluid horen. Bestaat al in speelgoed! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be