![]() |
Knack
Ik ken knack al vele jaren . Ik kende het als een magazine dat over maatschappij en samenleving ging . Soms met neutrale interviews , soms kritisch en soms lovend . Wel altijd diepgravend .
Vandaag heb ik hun opinie onderdeel eens gelezen . Nu heb ik de indruk dat ze dat onderdeel uitbesteed hebben aan "kifkif" het "minderhedenforum" en de PVDA . Ik ga geen link plaatsen , je vind het zelf wel . Mocht oikofobie strafbaar worden gesteld , dan kromp dat onderdeel met 80 percent . |
Citaat:
|
Citaat:
|
'k Ben er ook over aan 't denken om mijn abonnement op te zeggen (uit zuivere luiheid dat elk jaar nog uitgesteld, maar het begint me ook ferm op de zenuwen te werken, al dat oppervlakkig gedoe tegenwoordig). Welk tijdschrift is eigenlijk nog de moeite waard ?
|
Citaat:
Spijtig voor de drukkers . Ook spijtig voor de mensen die hun vizie in de kranten konden verspreiden . Populistische discours zoals "kernwapenvrij' of "multiculti" worden nietszeggend . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Echt waar, nooit voor de vrouwen gekocht. Die mannen hebben tenminste gevoel voor humor. En da meenek echt :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een degelijk, rechts opinieblad zoals Spectator of Elsevier kennen we in Vlaanderen niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
2/ Staat daar de tv-programmatie in ? (zie 1/) |
Citaat:
|
Knack.
Citaat:
Het magazine Knack was in de jaren 70 de bron van algemene kennis voor scholieren. Er was niets beters voor wie wat wijzer wilde worden, ook al was het maar voor de vorm. Je leest tegenwoordig beter een goeie krant met duiding zoals De Standaard. Knack heeft afgedaan. En als je de geschiedenis van dit destijds intellectueel weekblad kent, dan weet je ondertussen ook wel waarom. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be