![]() |
wie wordt de nieuwe N-VA voorzitter ?
en mss belangrijker, hoeveel procent haalt Geert Vertongen ?
|
ik denk dat Geert Vertongen een onverwacht hoge score van wel 15% haalt.
|
Bart Dewever wordt opnieuw voorzitter en dat is denk ik de juiste mens op de juiste stoel. Maar toch stem ik op die Vertongen, een beetje tegengewicht en een lagere score voor Bart kan niet slecht zijn voor hem en de partij
|
Citaat:
|
Als alle NVA'ers zo denken is het misschien NOG beter voor de partij. :lol:
|
Citaat:
voor Bart heeft die formele post geen waarde (informeel houdt hij de macht van die positie) ... terwijl het in een relatief rustige periode een mooie kans was geweest om de partij eens een ander gezicht te geven. (welliswaar liefst met een echte tegenkandidaat dan). daar blijf ik bij, ik hoop dus eigenlijk op een duidelijk signaal ... 30% voor Vertongen zou ik prachtig vinden daarvoor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
De meest succesvolle partij is achteraf slechts die met het minst aantal gemiste kansen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik hoop dat t toch een ferm signaal wordt. ben BDW eigenlijk al behoorlijk beu...en ik denk niet dat ik de enige ben. volgens mij nadert hij zijn politieke podium houdbaarheidsdatum |
Inderdaad hoor. Hij is nu dan ook burgemeester. Podium genoeg zonder voorzitter te zijn. Hij had ook premier kunnen worden (maar dat mocht niet).
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be