Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   vluchten over de grens, welke plaatsen bevelen jullie me aan? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=208890)

bembem 4 november 2014 19:51

vluchten over de grens, welke plaatsen bevelen jullie me aan?

Nu ik met m'n boiler sukkel, de politie me op de hielen zat, ik maar geen uitweg heb met die schuldbemiddeling, m'n familie me eigenlijk laat stikken, denk ik er sterk aan van dan maar mijn geluk trachten te beproeven 'over de grens' ....

Rijssel komt in me op, want oa. niet ver van Kortrijk ... Ook denk ik terloops zo nu en dan aan Putte in Nederland wat niet ver ligt van waar ik nu woon in de rand rond A'pen ....

Ik heb het plan van het hier nog zo'n 1 jaar ofzo vol te houden, hopelijk te werken, centjes opzijzetten, dan alles verkopen wat ik nog van schamele bezittingen heb, en dan ribbedebie -> WEG! -> Een nieuwe start maken!

Welke van de 2 plaatsen zouden jullie me aanraden? Ik vermeld er even bij dat taal absoluut geen obstakel is vermits ik vroeger naar een Franse school ging en vlot tweetalig ben ....

Thanx :-)

The Paulus Experience 4 november 2014 19:58

Een stad in het noorden van Frankrijk lijkt me niet dé aangewezen plek om een nieuwe start te maken. Eerder een om van te vertrekken en een nieuwe start te maken.
Ik ken je misschien niet, maar neem even de vrijheid om proberen eerlijk te zijn.
Van hoe je je hier op het forum gedraagt en overkomt heb ik niet het gevoel dat vluchten de oplossing is voor jou. Je verplaatst het probleem gewoon.
Hoe dat komt, daar zal je zelf moeten uitkomen denk ik.

Eduard Khil 4 november 2014 20:26

vlucht in den drank

Bobke 4 november 2014 20:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7393972)
vlucht in den drank

Moet ge daar geen geld voor hebben?

IanVD 4 november 2014 21:09

Je moet eerst even onder de radar verdwijnen, ik stel voor dat je even naar hier gaat.

Marie van de koster 4 november 2014 21:14

Geef eens één goede reden waarom u het in Rijsel of Putte beter zou krijgen dan in Antwerpen?

manta 4 november 2014 21:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7393972)
vlucht in den drank

Goe bezig, ze gaat naar holland, daar is 't heineken... :-(

Bah...

manta 4 november 2014 21:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 7393937)
Nu ik met m'n boiler sukkel, de politie me op de hielen zat, ik maar geen uitweg heb met die schuldbemiddeling, m'n familie me eigenlijk laat stikken, denk ik er sterk aan van dan maar mijn geluk trachten te beproeven 'over de grens' ....

Rijssel komt in me op, want oa. niet ver van Kortrijk ... Ook denk ik terloops zo nu en dan aan Putte in Nederland wat niet ver ligt van waar ik nu woon in de rand rond A'pen ....

Ik heb het plan van het hier nog zo'n 1 jaar ofzo vol te houden, hopelijk te werken, centjes opzijzetten, dan alles verkopen wat ik nog van schamele bezittingen heb, en dan ribbedebie -> WEG! -> Een nieuwe start maken!

Welke van de 2 plaatsen zouden jullie me aanraden? Ik vermeld er even bij dat taal absoluut geen obstakel is vermits ik vroeger naar een Franse school ging en vlot tweetalig ben ....

Thanx :-)

Geen van beide eigenlijk...

bembem 4 november 2014 21:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 7394034)
Geef eens één goede reden waarom u het in Rijsel of Putte beter zou krijgen dan in Antwerpen?

een zorgelozer leven ....

bembem 4 november 2014 21:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 7394066)
Geen van beide eigenlijk...

i see ..

manta 4 november 2014 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 7394100)
i see ..

Wat see je? 8O

bembem 4 november 2014 21:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IanVD (Bericht 7394029)
Je moet eerst even onder de radar verdwijnen, ik stel voor dat je even naar hier gaat.

lol

bembem 4 november 2014 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 7394103)
Wat see je? 8O

dat "geen van beiden" ... :?

bembem 4 november 2014 21:51

na ja 'over de grens' is er ook nog Maastricht, maar ik heb het niet zo met Limburg enzo ....

Ke Nan 4 november 2014 21:57

Aubagne, Frankrijk.

Eduard Khil 4 november 2014 22:01

vitriool drinken gaat uw problemen ook oplossen.

PS: een misdadiger helpen onderduiken is ook een misdaad.

bembem 4 november 2014 22:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan (Bericht 7394121)

is iets te ver (ik moet mijn verhuis met de trein doen hoor, lol)

bembem 4 november 2014 22:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7394130)
vitriool drinken gaat uw problemen ook oplossen.

PS: een misdadiger helpen onderduiken is ook een misdaad.

nee :evil:

Ke Nan 4 november 2014 22:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 7394135)
is iets te ver (ik moet mijn verhuis met de trein doen hoor, lol)

Ge hoeft niks mee te nemen. Daar heb ge dat allemaal niet nodig. Kost en inwoon zijn bovenop uw salaris.

Vlaanderen Boven 4 november 2014 22:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 7393946)
Een stad in het noorden van Frankrijk lijkt me niet dé aangewezen plek om een nieuwe start te maken. Eerder een om van te vertrekken en een nieuwe start te maken.
Ik ken je misschien niet, maar neem even de vrijheid om proberen eerlijk te zijn.
Van hoe je je hier op het forum gedraagt en overkomt heb ik niet het gevoel dat vluchten de oplossing is voor jou. Je verplaatst het probleem gewoon.
Hoe dat komt, daar zal je zelf moeten uitkomen denk ik.

Ik dacht eigenlijk dat het om een soort postmoderne performance act ging.

Als alles wat ze zegt gemeend is, zal vluchten inderdaad geen oplossing zijn.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be