![]() |
Restaurant gezocht (dringend)!!!
Ik zoek:
a. Een restaurant b. Voor vanavond c. Int Mechelse d. Waar je lekker kan eten (prijs is van ondergeschikt belang, ouders trakteren) e. Liefst Grieks, Italiaans of Spaans met mogelijkheden voor vegetarisch eten (zonder vlees of vis dus) f. Zeer dringend! Iemand tips? |
Citaat:
|
Pizza Hut is ni op den Bruul, maar op de Grote Markt :) ... En nee, daar krijg ik mijn familie ni binnen :)
|
resto.be ;-)
|
Citaat:
|
Ge kunt daar ergens op een boot in een sloot lekker grieks gaan eten, ik ben wel de naam vergeten...misschien ringelt er een belletje?
|
Jep, heb ik ook al van gehoord ... Op de Vismarkt ... Maar iemand anders vertelde mij dat het daar niet zo "super" was :)
|
Citaat:
|
en, waar ben je uiteindelijk gaan eten? en vooral, was het lekker?
|
Ik kan anders wel een hele lijst geven van lekkere en goedkope Grieken in Gent, ma Mechelen is ietske buiten mijn kennis om.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Op 100 meter van mijn kot (zijstraatje van de Frederik de Merodestraat voor de Mechelkenners) moest een Spaanse tapabar zitten en dus richting daar ... Echter: wekelijkse sluitingsdag woensdag :-( ... Dan maar wa verder gewandeld en op de Wollemarkt (achter de Rombautstoren) terechtkomen ... 3 italianen naast elkaar ... Italiaans it would be :) ... De middelste gekozen, de chef nog een echte italiaan :) ... Overheerlijk gegeten en nog vrij veel vegetarische keuze (belangrijk voor zus en moeder) ... Hier komen we nog :) ... Uiteraard was de rekening ook overheerlijk :-D , maar mijn ouders trakteerden :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be