Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Restaurant gezocht (dringend)!!! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=20892)

Maus 29 september 2004 16:48

Restaurant gezocht (dringend)!!!

Ik zoek:

a. Een restaurant
b. Voor vanavond
c. Int Mechelse
d. Waar je lekker kan eten (prijs is van ondergeschikt belang, ouders trakteren)
e. Liefst Grieks, Italiaans of Spaans met mogelijkheden voor vegetarisch eten (zonder vlees of vis dus)
f. Zeer dringend!

Iemand tips?

Distel 29 september 2004 16:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maus
Ik zoek:

a. Een restaurant
b. Voor vanavond
c. Int Mechelse
d. Waar je lekker kan eten (prijs is van ondergeschikt belang, ouders trakteren)
e. Liefst Grieks, Italiaans of Spaans met mogelijkheden voor vegetarisch eten (zonder vlees of vis dus)
f. Zeer dringend!

Iemand tips?

Pizza Hut op den Bruul? 8) :-P

Maus 29 september 2004 16:53

Pizza Hut is ni op den Bruul, maar op de Grote Markt :) ... En nee, daar krijg ik mijn familie ni binnen :)

Jeroen 29 september 2004 16:54

resto.be ;-)

Maus 29 september 2004 17:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen
resto.be ;-)

Al aangeraden gekregen door iemand anders, maar staan vrij weinig "commentaren" (zowel positief als negatief is welkom) op.

TomB 29 september 2004 17:30

Ge kunt daar ergens op een boot in een sloot lekker grieks gaan eten, ik ben wel de naam vergeten...misschien ringelt er een belletje?

Maus 29 september 2004 17:33

Jep, heb ik ook al van gehoord ... Op de Vismarkt ... Maar iemand anders vertelde mij dat het daar niet zo "super" was :)

Raf 29 september 2004 21:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maus
Jep, heb ik ook al van gehoord ... Op de Vismarkt ... Maar iemand anders vertelde mij dat het daar niet zo "super" was :)

Inderdaad, dat deugt daar niet meer. Er is een Grieks restaurant onder de Sint-Rombautstoren, maar de naam ervan ontsnapt me. Zeer lekker, erg gezellig en helemaal niet duur.

ingenious 30 september 2004 11:27

en, waar ben je uiteindelijk gaan eten? en vooral, was het lekker?

Tantist 30 september 2004 19:07

Ik kan anders wel een hele lijst geven van lekkere en goedkope Grieken in Gent, ma Mechelen is ietske buiten mijn kennis om.

Griffin 30 september 2004 19:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Ik kan anders wel een hele lijst geven van lekkere en goedkope Grieken in Gent, ma Mechelen is ietske buiten mijn kennis om.

Malapropisme? Per express? :P

Tzuvar Raemborr 30 september 2004 20:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tantist

Aanzetten tot kannibalisme! Op racistische gronden dan nog! Moderator!

doornroosje 30 september 2004 20:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Inderdaad, dat deugt daar niet meer. Er is een Grieks restaurant onder de Sint-Rombautstoren, maar de naam ervan ontsnapt me. Zeer lekker, erg gezellig en helemaal niet duur.

Zorba en Grieks,inderdaad onder den toren!

Griffin 30 september 2004 20:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tzuvar Raemborr
Aanzetten tot kannibalisme! Op racistische gronden dan nog! Moderator!

Zijn die Grieken niet enorm harig? Bah, ik mag er niet aan denken... :(

Maus 30 september 2004 22:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
en, waar ben je uiteindelijk gaan eten? en vooral, was het lekker?

De Griek, daar hadden ze uiteindelijk niet veel zin voor ... dus schoot alleen maar de keuzemogelijkheid italiaans of spaans over ...
Op 100 meter van mijn kot (zijstraatje van de Frederik de Merodestraat voor de Mechelkenners) moest een Spaanse tapabar zitten en dus richting daar ... Echter: wekelijkse sluitingsdag woensdag :-( ... Dan maar wa verder gewandeld en op de Wollemarkt (achter de Rombautstoren) terechtkomen ... 3 italianen naast elkaar ... Italiaans it would be :) ... De middelste gekozen, de chef nog een echte italiaan :) ... Overheerlijk gegeten en nog vrij veel vegetarische keuze (belangrijk voor zus en moeder) ... Hier komen we nog :) ...

Uiteraard was de rekening ook overheerlijk :-D , maar mijn ouders trakteerden :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be