![]() |
Sporting Lokeren vs. Trabzonspor: Geen tickets voor Turkse namen.
Citaat:
|
Gezien de omstandigheden, de enige juiste oplossing. Stel dat de politie de andere kant opkijkt en er vallen enkele doden, dan zijn ze weer de kop van jut.
En opnieuw wordt de term racisme verkracht..... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zet het de deur niet open voor gelijkaardige feiten? Als ik nu een film over atheïsme en tegen religies vertoon in een zaal, en ik meld op de folder dat alle mensen met een een maghrebijns uiterlijk en of naam niet welkom zijn. Zou dat ook werken? Er zijn in het verleden immers zeer veel van deze initiatieven verstoord geweest vanuit die hoek. |
Citaat:
Koffiekan , theekan . De paus kan aftreden en trouwen met Vangheluwe. Het kan ook zijn dat ik morgen miss België mag neuken. Je ziet wel, het kan. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Voor de thuisvakken konden mensen met een Turks klinkende naam nog een ticket krijgen als ze al eerder een ticket hadden gekocht of een abonnement bij Lokeren hadden, ook al ben ik geen Lokeren supporter, een goeie keuze vind ik. |
Een voetbalclub is een privee-bedrijf.
Idealiter zou die geen enkele verantwoording moeten afleggen over de bedeling van de tickets. Zelfs niet als daarbij racistische motieven spelen. |
Citaat:
Citaat:
|
Dit was de enige juiste oplossing.
Hopelijk wordt vanaf nu vaker aan dit soort risicobeperkingen gedacht. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be