![]() |
Het homomilieu: moorden, promiscuïteit en drugs
http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-a...rnis-a2111433/
![]() Citaat:
![]() Orale seks met Egyptenaars. Met verschillende mannen op één avond "proberen". Drugs pakken. Dates via de TMF chat. Moorden. Veel is niet genoeg binnen het homomilieu? |
Hopelijk volgen er zware straffen.
En helemaal uitzitten, en geen luxe. Het is toch waar, de gevangenissen zijn sterrenhotels. |
Citaat:
|
Citaat:
Natuurlijk, volgens jou dan, zijn er ook normale moslims. Hoe normaal die homo's wel zijn kan je vaststellen in mijn draad over de Apple CEO Tim Cook. Alhoewel zouden er daar wel tussen zitten ? Als ik de vraag stel in die draad, voelen velen zich plots zwaar beledigd. Maar gij voelt u daar gelukkig nog wel niet persoonlijk beledigd, maar ge hebt wel de indruk dat ik uw vriendjes beledig. |
Citaat:
|
Oei, op mijn werk zit er enen een paar bureau's verder. 'k Zal maar al ander werk beginnen zoeken.
|
Het blijft me verbazen hoe weinig mensen kunnen relativeren en dan nog hun bekrompenheid met grote stelligheid verdedigen.
Gelukkig dat dit ene individu niet als de norm geldt voor alle hetero's: ![]() |
Citaat:
Hetero is normaal, dus homo is abnormaal. Geen waardeoordeel hoor, enkel de gang van zaken in het algemeen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Demper, je hebt je weer eens van subforum vergist....voor de K&K moet je wat verder naar beneden scrollen :roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik doe het zowel met vrouwen als mannen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be