![]() |
Bart De Wever in het Nederlandse programma Oog in Oog
Bart is het duidelijk niet gewoon om tegenover een kritisch journalist te zitten. Goed gelachen.
Oog in Oog |
Citaat:
|
Citaat:
Nu, het waren dan ook voorspelbare vragen en insinuaties (tegen de walen, racisme, nva als separatische partij in een belgische regering, ...), ... een voor een vlot van de tafel geveegd. |
Tomas moet deze video zeker zien. De wever uit zich openlijk als een fan van de Verlichting. Sterk interview en sterke replieken. Chapeau voor beide protagonisten.
Tomas kan zich weer gaan amuseren met fragmenten uit hun context te halen en op een eigen manier te interpreteren. |
Citaat:
|
Citaat:
Deze journalist was De Wever duidelijk niet goed gezind, maar een reden om goed te lachen heb ik niet gezien. Na het zien van dit filmpje snap ik wel goed waarom er zo weinig Belgische politici aandurven wat De Wever aandurft. |
Kockelman stelde 'scherpe' vragen maar werd telkens stevig gecounterd. Duidelijk was dat hij als Nederlander geen kaas gegeten heeft van de Belgische structuren en van de voorgeschiedenis van Antwerpen.
|
Citaat:
|
Interviewer Sven Kockelmann: 'Ik denk linkser dan gemiddeld'
http://www.dagelijksestandaard.nl/20...-dan-gemiddeld |
Citaat:
|
Citaat:
Het lag er dan ook vingerdik bovenop. De Wever wist dus wat hem te wachten stond maar ging toch het te verwachten, linkse georiënteerde kruisverhoor niet uit de weg. Ik zie Alexander De Croo daar al zitten.... |
Citaat:
|
Zo zouden journalisten bij ons in België ook wat meer mogen zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zie De Wever hier niet afgaan, dat is wel al gebeurd maar hier dus niet.
Op het einde zet hij de interviewer nog even op zijn plaats, alsof discriminatie een excuus is voor koppen af te snijden. |
Citaat:
En zelfs dan had Di Rupo al schrik van de Vlaamse journalisten. Wat een slapjanus was dat eigenlijk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be