![]() |
Het harde antwoord van Coucke
Het is beter voor de mensen dat ik mijn centen volledig kan inzetten in de economie, dan dat ik een deel er van zou moeten storten in de bodemloze put.
titel: "Liever niet storten in bodemloze Belgische put" http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/ec...utm_term=39904 Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij zal, met zijn centen zelf te beheren, meer opbrengen voor de overheid, dan dat de overheid zelf zou doen mocht ze hem nu belasten. . |
Citaat:
|
Citaat:
België investeert niet in infrastructuur maar in ambtenarenlonen en dikke ambtenarenpensioenen, in migranten, ... Er bestaat geen goddelijke wet die Coecke dwingt om in ambtenaren te beleggen. Dat is weggegooid geld. De man heeft 100% gelijk! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ik U was zou ik toch een beetje dimmen. |
Citaat:
|
Schoofzak associeert zich met Coucke... :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nog een jaar geleden pleitte hij zelf voor een taks. "En ik zeg dit", zo oreerde hij toen, "omdat ik de overheid dankbaar moet zijn dat ik mijn bedrijf ook dankzij de overheid heb kunnen uitbouwen." (Zojuist op het VRT-nieuws.) Nu piept hij alweer anders. Maar het is altijd hetzelfde met die mensen die stinkend rijk zijn: ofwel gaan ze constructies opzetten in het buitenland om miljardenbijdragen te onttrekken aan de staat, ofwel , wanneer ze de daad bij het woord moeten voegen, geven ze niet thuis. Moesten deze onethische superrijken gedurende de véle, véle voorbije jaren gedaan hebben wat ze moesten doen, dan had de Belgische staat al lang geen schulden meer !!! (*) __________ (*) En was ter geen betoging nodig geweest. |
/
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij blijft aan het hoofd van zijn farmaciebedrijfje, al is hij er geen eigenaar meer van. Dus hij gaat dat geld toch niet investeren in een bedrijf dat niet van hem is, of wel ? En aangezien hij daar nog steeds werkt, heeft hij dan tijd over om dat miljardje te investeren ? Ik denk het niet. |
Citaat:
|
Citaat:
U heeft 100% gelijk. |
Aan alle moraalridders hier : jullie zijn één voor één hypocriet. Want mocht je tijdens je vakantie 100 miljoen winnen op een buitenlandse lotto, en dat geldt voor elk van jullie, je zou er alles aan doen om dat geld belastingvrij te houden.
|
Citaat:
100 miljoen is nog steeds 10 keer kleiner dan een miljard. En bovendien heeft hij het vergaard door te werken. Ik betaal op het geld waarvoor ik gewerkt heb belastingen. Dus Coucke is hypocriet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be